کد خبر: 164766
A

نماینده ولی فقیه در البرز: دشمنان می‌خواهند با ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی به ملت ضربه وارد کنند

حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: عده‌ای در داخل دلشان برای آمریکا می‌رود. دیگر کسی به حرف آمریکا گوش نمی‌دهد چراکه تأثیرگذار نیست و دیدیم ملت ایران اسلامی در اوج تحریم‌ها و جنگ‌های نرم، سخت بدون اتکا به هیچ قدرتی جز قدرت الهی و اسلام ناب محمدی (ص) پیش رفت.

نماینده ولی فقیه در البرز: دشمنان می‌خواهند با ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی به ملت ضربه وارد کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: حضور مردم در ادوار و عرصه‌های مختلف موجب نجات ایران اسلامی بوده و اگر دشمنان غلطی بکنند داغ سنگینی را بر دل آنها می‌گذارند.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز بیان کرد: باید بدانیم با توجه به ضرباتی که به دشمن وارد شده اکنون سعی دارد ما را با داعش و تکفیری در محورهای مقاومت مناطقی که مدنظر است مشغول کند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال عملیاتی کردن طرح‌های شوم خود و ایجاد بحران در ایران با بهره‌گیری از عناصر مزدور داخل و خارج است اما بصیرت و هوشیاری مردم نقشه‌های این رژیم را در نطفه خفته می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت‌هایی را که اکنون می‌بینیم بارها در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کردیم و امروز هرچه داریم به برکت ایستادگی و عزت ملت ایران اسلامی محقق شده است.

دشمنی‌ها تمام نشده است

حسینی‌همدانی گفت: اگرچه عده‌ای شیطنت می‌کنند اما آنچه مهم است دشمنی‌ها تمام نشده و دشمنان از ایران قوی می‌ترسند.

وی اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند با تفرقه‌افکنی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی به ملت ایران ضربه وارد کنند اما با مقاومت ایران اسلامی مواجه شده به طوری که ما را امروز رقیب خود می‌دانند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه کرج با اشاره به موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی بیان کرد: اگر ایران قوی نبود رئیس جمهور نمی‌توانست از روی عزت و اقتدار از منافع ملی در سازمان ملل دفاع کند و کشور متخاصم را به چالش و پاسخگویی بکشاند.

وی با بیان اینکه امروز ابرقدرتی توان بالای نظامی نیست بلکه باید در مسائل جهانی تأثیرگذار بود، تصریح کرد: مستنداتی است که ایران اسلامی بسیاری از پروژه‌های جهانی را انجام می‌دهد که در بحث شانگهای، بریکس و ده‌ها موضوع دیگر می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه عده‌ای در داخل دلشان برای آمریکا می‌رود، خاطرنشان کرد: دیگر کسی به حرف آمریکا گوش نمی‌دهد چراکه تأثیرگذار نیست و دیدیم ملت ایران اسلامی در اوج تحریم‌ها و جنگ‌های نرم، سخت بدون اتکا به هیچ قدرتی جز قدرت الهی و اسلام ناب محمدی (ص) پیش رفت.

وی متذکر شد: امروز به برکت خون شهدا و تبعیت رهبری با روحیه جهادی عناصر انقلابی با وجود تمام کارشکنی‌ها مرزهای علم و فناوری را پیموده‌ایم و رتبه‌های برتر دنیا را کسب کردیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر