کد خبر: 166344
A

جانشین فرمانده کل سپاه: اسرائیل به برکت انقلاب اسلامی در هم شکسته است

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: "طوفان‌الاقصی" اسرائیل را درهم شکست و این از برکات خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده کل سپاه: اسرائیل به برکت انقلاب اسلامی در هم شکسته است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار علی فدوی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مؤثر جمهوری اسلامی در افزایش روحیه مقاومت و مبارزه با استکبار در دل ملت‌های مسلمان و مظلوم اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، بارقه‌ امیدی در دل ملت مظلوم فلسطین برای مبارزه با رژیم صهیونیستی ایجاد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر لزوم توجه به روحیه جهاد، ایثار و شهادت در دل مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی بیان کرد: طوفان الاقصی حرکتی تاریخی توسط حماس و جهاد اسلامی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در منطقه را درهم شکست و این از برکات خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بداند قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی بسیار قوی است به طوری که محققان آمریکایی و رژیم صهیونیستی اعتراف می‌کنند که در طول 44 سال گذشته نتوانستیم در هیچ عرصه‌ای انقلاب اسلامی را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه حق در تمامی عرصه‌ها بر جبهه شیطان و باطل پیروز است، گفت: ملت مظلوم فلسطین نشان داد که وعده پروردگار حق بوده و هیچ وعده‌ای جزو وعده خدا حق نیست و در طول 44 سال گذشته شاهد این امر در جمهوری اسلامی بودیم که چگونه در برهه‌های مختلف امدادهای غیبی به یاری ملت ایران آمده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه خداوند به ملت و پاسداران انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون زیادی داده است، بیان کرد: باید به تکالیف محول شده پروردگار نسبت به خودمان، به خوبی عمل کنیم تا در دنیا و آخرت به سعادت برسیم.

سردار فدوی، دشمنی استکبار علیه ملت ایران را دشمنی دینی، ایدئولوژی و فکری دانست و گفت: در چند سال گذشته جبهه شیطان سعی کرد با همراهی متحدین خود با جبهه حق و متحدین جمهوری اسلامی به جنگ بپردازد ولی قطعاً شکست خواهند خورد زیرا این وعده خداست.

 

وی با اشاره به تبیین توطئه‌های استکبار علیه ملت ایران در 44 سال گذشته برای نسل جدید، بیان کرد: توطئه‌های آمریکا و استکبار علیه جمهوری اسلامی در طول 44 سال گذشته حتی یک روز هم متوقف نشده و کماکان ادامه‌ دارد اما اخیراً وزیر خزانه‌داری آمریکا اعتراف کرد که نتوانستیم مردم ایران را در هیچ عرصه‌ای شکست دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر لزوم توجه به خدمت خالصانه توسط پاسداران و مسئولان به مردم در عرصه‌های مختلف، گفت: مسئولان با خدمت خالصانه به مردم برای آخرت خود توشه‌ جمع می‌کنند و این خدمت باید به گونه‌ای باشد که مردم آن را به وضوح حس و لمس کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه استکبار از طریق فضای مجازی در تلاش برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: در اغتشاشات سال گذشته آمریکا سنگین‌ترین جنگ را علیه ملت ایران اعمال کرد ولی دل‌های مردم ایران در گرو پروردگار و انقلاب اسلامی است که نتیجه آن حضور پرشور ملت در اعلام انزجار از اقدامات آشوبگران بود.

وی یکی از اهداف این نهاد انقلابی را کمک به دولت‌ها در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: سپاه پاسداران هرگاه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف با مشکل مواجه شد پای کار آمده و رفع بحران و اتمام پروژه‌های عمرانی در کشور کمک کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از امضای توافق‌نامه‌ای میان دولت و سپاه در حوزه‌های مختلف از جمله احیای قنات‌ها و آبخیزداری خبر داد و افزود: توافقنامه‌ای میان دولت سیزدهم و سپاه پاسداران در حوزه  آبخیزداری، احیای قنات‌ها و کاشت نهال و آبرسانی به روستاها به امضا رسیده و به صورت هفتگی با برگزاری جلساتی با معاون اول رئیس جمهور پیگیری انجام امور هستیم.

سردار فدوی با اشاره به آبرسانی سپاه پاسداران به 711 روستای گیلان، بیان کرد: بعد از سیستان و بلوچستان، گیلان با بحران آب آشامیدنی در روستاها مواجه است و در تفاهمی با وزارت نیرو مقرر شد به 711 روستای گیلان آبرسانی شود و این امر در حال انجام است.

وی با قدردانی از اقدامات فرمانده سابق سپاه قدس در گیلان، تصریح کرد: سردار محمد عبدالله‌پور یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس است که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در نبرد علیه دشمن بود و بعد از آن در سنگری دیگر به مردم گیلان و رفع محرومیت‌ در استان کمک کرد و قطعاً در سنگرهای دیگر از ظرفیت ایشان استفاده خواهیم کرد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر