کد خبر: 170200
A

بررسی طرح‌های زیست عفیفانه، برخورد با متخلفان حوزه مد و لباس و پاکسازی فضای مجازی در مجلس/ آیین‌نامه پوشاک اجتماعی زنانه چیست؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونانش با حضور در کمیسیون اصل نودم درباره اقدامات این وزارتخانه درباره تکالیف قانونی در موضوع عفاف و حجاب گزارش داد.

بررسی طرح‌های زیست عفیفانه، برخورد با متخلفان حوزه مد و لباس و پاکسازی فضای مجازی در مجلس/ آیین‌نامه پوشاک اجتماعی زنانه چیست؟

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در توضیح نشست امروز دوشنبه این کمیسیون با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهم موضوعات و مباحث مطروحه در این نشست تبیین طرح‌های در دست اقدام از قبیل طرح طوبی (طرح جامع تربیت مربی در حوزه فرهنگ‌سازی حجاب و حفظ زیست عفیفانه)، طرح سپید(برخورد با متخلفان حوزه مد و لباس و پاکسازی فضای مجازی)، طرح تانیا(در حوزه برگزاری نمایشگاه) بود.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین بحث تشکیل و تداوم فعالیت کارگروه مد و لباس زیر نظر شورای فرهنگ عمومی، ابلاغ آیین نامه پوشاک اجتماعی زنانه به دستگاه‌های مرتبط و متولی امر، تداوم برخورد و ممانعت از فعالیت چهره‌های هنجارشکن و اعمال نظارت مردمی در محتوای کتاب در این نشست مطرح شد.

خضریان بیان کرد: همچنین مقرر شد تا گزارش دستگاه‌های مستنکف و مسئولانی که در اجرای قانون همکاری مفید و مؤثر ندارند به این کمیسیون جهت اقدام مقتضی صورت بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر