کد خبر: 175470
A

امام جمعه اهواز: باید با کشف حجاب برخورد جدی‌تری شود

میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز: موضوع حجاب در جامعه اسلامی خط قرمز است و باید دستگاه قضایی و سایر متولیان امر نسبت به برخورد با کشف حجاب و ترویج این فرهنگ غلط برخورد جدی‌تری داشته باشند.

امام جمعه اهواز: باید با کشف حجاب برخورد جدی‌تری شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حوادث هفته‌های اخیر اظهار کرد: پشت پرده هجوم ناجوانمردانه به غزه، حمله به یمن و حمله تروریستی به زوار سردار دل‌ها،آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: اکنون نیز آمریکا حمله به یمن را آغاز کرده است و به زودی از این رفتار جنایتکارانه خود پشیمان خواهد شد.

به گزارش دیده بان ایران؛ خطیب جمعه اهواز در عین حال با اشاره به اهمیت مسئله حجاب گفت: موضوع حجاب در جامعه اسلامی خط قرمز است و باید دستگاه قضایی و سایر متولیان امر نسبت به برخورد با کشف حجاب و ترویج این فرهنگ غلط برخورد جدی‌تری داشته باشند.

 

امام جمعه موقت اهواز همچنین به کنترل وضعیت اقتصاد کشور توسط دولت سیزدهم در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: مسؤولان بر تجارت و فرایند اقتصادی کشور نظارت داشتند و از افزایش قیمت جلوگیری کردند که این همان تقوای مورد نظر است که بزرگان دین بر آن تاکید دارند.

حاجتی با اشاره به نقش مهم و برجسته امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام و جهان گفت: تمامی توطئه های دشمن با ظهور امام روح الله خنثی شد و مکتب تربیتی امام خمینی(ره) تربیت انسان بود.

حاجتی در عین حال عامل اصلی مجاهدت، شجاعت و ایثارگری را تقوا دانست و افزود: بزرگانی نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقوایی بالایی داشت که به یکی از بزرگان تاریخ ایران اسلامی تبدیل شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر