کد خبر: 179047
A

وزیر ارشاد: فیلم‌های این دوره از جشنواره باعث سرافرازی جامعه هنری و سینمایی کشور شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از همه مشارکت کننده‌های نهاد‌های حاکمیتی و بخش خصوصی تشکر می‌کنم، گفت: فیلم‌های این دوره از جشنواره باعث سرافرازی جامعه هنری و سینمایی کشور شد و در تهران بیش از ۸۰ نوبت پخش فوق‌العاده داشتیم.

وزیر ارشاد: فیلم‌های این دوره از جشنواره باعث سرافرازی جامعه هنری و سینمایی کشور شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر سینمای ما تولیدات محتوایی متناسب با ارزش‌های جامعه ایرانی و اسلامی داشته باشد مخاطبان بالایی دارد.  جشنواره فیلم فجر امسال بعد از ۴۲ سال در نزدیک‌ترین جایگاه به تحقق آرمان‌های مردم ایران در حوزه سینما قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: فیلم‌های این دوره از جشنواره باعث سرافرازی جامعه هنری و سینمایی کشور شد لذا از همه مشارکت کننده‌های نهاد‌های حاکمیتی و بخش خصوصی تشکر می‌کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه در تهران بیش از ۸۰ نوبت پخش فوق العاده داشتیم، بیان کرد: سیاست وزارت فرهنگ تربیت و معرفی استعداد‌های برتر، شایسته، خلاق و متعهد در عرصه فیلم و هنر است.

 

اسماعیلی همچنین با بیان این مطلب که خودمان پیش بینی فروش ۲۸۵ هزار بلیط را داشتیم، گفت: بیش از ۳۰۰ هزار بلیط در جشنواره فیلم فجر فروش رفت. در کنار فروش این بلیط‌ها، یک سری بلیط‌ها را نیز دبیرخانه جشنواره در اختیار اهالی رسانه و هنر قرار داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: قصد داریم تفاهم‌نامه جامعی با دوستان خود در سازمان مالیات به امضا برسانیم که این دغدغه ها به طور کامل برطرف شود. فضای حمایتی دولت از محصولات و فعالیت های فرهنگی نباید آسیب ببینید البته عدالت مالیاتی سر جای خودش باید باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر