کد خبر: 181030
A

ورود به مجلس با کسب فقط ۵ هزار رأی/ محمد جلالی، عضو جبهه پایداری با ۵۴۹۳ رای به مجلس رفت

محمد جلالی، چهره‌ی نزدیک به اصولگرایان با کسب پنج‌هزار و ۴۹۳ رای از مجموع ۲۱ هزار و ۴۶۱ رأی ماخوذه، به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

ورود به مجلس با کسب فقط ۵ هزار رأی/ محمد جلالی، عضو جبهه پایداری با ۵۴۹۳ رای به مجلس رفت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس از ۲۴ ساعت از پایان رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نتیجه نهایی این ۲ انتخابات ساعت ۲۲ شنبه توسط سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام و همه هفت داوطلب نمایندگی مجلس این استان مستقیم راهی بهارستان شدند.

از مجموع یک میلیون و ۱۴۴ هزار واجد شرایط رای دادن، ۴۲۹ هزار نفر معادل حدود ۳۷ درصد در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند شرکت کردند و آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان

در حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان حدود ۳۳ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که، ولی الله بیاتی کارشناس ارشد فقه و مبانی اسلامی با ۱۱ هزار و ۷۳۹ رای توانست بیشترین آرای ماخوذه را کسب و برای بار دوم راهی بهارستان شود.

حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه

حجت الاسلام محمد سبزی ۱۱ اسفند با کسب ۱۸ هزار و ۸۸ رای از ۸۸ هزار و ۴۵۷ رای ماخوذه صحیح دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی مردم منتخب شد تا برای دومین دوره متوالی در این مجلس حضور داشته باشد.

حوزه انتخابیه خمین

محمد بیات داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خمین از داوطلبانی بود که با وجود ۲ داوطلب صاحب نام، کمتر کسی گمان می‌کرد سهم کرسی نمایندگی زادگاه امام راحل به این فرد برسد، اما در میان ناباوری توانست ۲ رقبای خود را پشت سر بگذارد و با کسب هشت هزار و ۲۵۳ را از مجموع ۳۶ هزار و ۱۵۷ رای ماخوذه، به مجلس قانونگذاری راه یابد.

حوزه انتخابیه محلات و دلیجان

محمد جلالی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با کسب بیشترین آرا به مجلس دوازدهم راه یافت.

این نماینده منتخب با کسب پنج‌هزار و ۴۹۳ رای از مجموع ۲۱ هزار و ۴۶۱ رأی ماخوذه، به مجلس شورای اسلامی راه یافت

محمد جلالی، چهره‌ای نزدیک به اصولگرایان و اهل شهرستان دلیجان است و مدیرکلی منابع طبیعی استان مرکزی در دولت احمدی نژاد از مهمترین سوابق وی است.

حوزه انتخابیه شازند

در حوزه انتخابیه شازند هوشنگ هادیان‌پور موفق شد از مجموع ۴۴ هزار و ۴۹۱ آرای ماخوذه ۱۰ هزار و ۳۷۸ رای کسب کرد و به عنوان منتخب مردم شهرستان شازند به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب

انتخابات در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب بسیار حساس بود و پنج داوطلب اصولگرای مطرح در این رقابت حضور داشتند، اما در نهایت سید محمد جمالیان بود که توانست با کسب ۴۴ هزار و ۲۴۳ رای از مجموع آرای ماخوذه ۱۶۳ هزار و ۵۵۶ به عنوان نامزد اول این حوزه انتخاب شود

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر