کد خبر: 181401
A

رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع): دانشگاه امام حسین (ع) در ۵۰ سال آینده به رتبه یک دنیا می‌رسد

رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: ما برنامه‌ریزی کردیم تا دانشگاه یک الگوی طراحی‌شده برای پنجاه سال آینده جهت رسیدن به مرجعیت علمی و کسب رتبه یک جهان را داشته باشد.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع): دانشگاه امام حسین (ع) در ۵۰ سال آینده به رتبه یک دنیا می‌رسد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار محمدرضا حسنی‌آهنگر در همایش «روایت پیشرفت؛ ۴۰ سالگی دانشگاه امام حسین(ع)»، با بیان اینکه ۴۰ سالگی در فرهنگ ما یادآور بعثت پیامبر اعظم است، اظهار کرد: هر مجموعه که به ۴۰ سالگی می‌رسد به یک پختگی و تکاملی می‌رسد و از آنجا قرار است یک کار بزرگتر انجام دهد. قرار بود اینجا قلب نظام مسائل سپاه و انقلاب اسلامی را در همه شبکه بزرگ دانشگاه کشور ببرد و حل کند.

وی یادآور شد: ما سعی کردیم بر اساس بیانات رهبری انقلاب دوره ۳۰ ساله دانشگاه را مدون کنیم، ۱۱ جلد کتاب در این زمینه چاپ کردیم و تمام تجربیات فرماندهان و معاونان ستاد سپاه را جمع‌آوری کردیم تا از تجربه همه بهره‌مند شویم و با آسیب‌شناسی اگر نقاط ضعفی وجود داشته تکرارشان نکنیم. در این تجریه و تحلیل به این نتیجه رسیدیم که دانشگاه را در نوساناتی که داشته است در مسیر شتابنده بیشتری جلو ببریم و  منظومه فکری رهبری انقلاب از این دانشگاه را تبیین کردیم تا افق‌های خود را مبتنی بر آن ترسیم کنیم. این منشور دانشگاه است.

رئیس دانشگاه امام حسین تاکید کرد: هدف ما این است که در قالب یک برنامه بلندمدت به افق‌ها و آرمان‌های بلندی فکر کنیم و به دانشگاه تراز اسلامی که مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب باشد برسیم. این کار بزرگی است که ما آن را هدف اصلی خود قرار دادیم و برنامه‌ریزی کردیم تا دانشگاه یک الگوی طراحی‌شده برای پنجاه سال آینده جهت رسیدن به مرجعیت علمی و کسب رتبه یک جهان را داشته باشد.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر