کد خبر: 19253
A
یک عضو شورای عالی اصلاح طلبان به دیده بان ایران خبر داد؛

800 نفر برای شورای عالی سیاست گذاری رزومه فرستادند/ بعید به نظر می رسد تا دهم اردیبهشت به لیست واحد برسیم.

این عضو شورای عالی سیاست گذاری به جلسه شب گذشته شورا اشاره کرد و گفت: با توجه به مباحث طرح شده در جلسه دیشب؛ بعید به نظر می رسد تا دهم اردیبهشت به لیست واحد برسیم. وی هیچنین به مشورت اعضای شورای عالی سیاست گذاری با خاتمی اشاره کرد و گفت:رهبر اصلاحات در آخرین جلسه خود با تعدادی از اعضای شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان اعلام کرده است که در روند بستن لیست دخالتی نخواهد داشت.

800 نفر برای شورای عالی سیاست گذاری رزومه فرستادند/ بعید به نظر می رسد تا دهم اردیبهشت به لیست واحد برسیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ یک منبع آگاه در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مدعی شد اصلاح طلبان هنوز نتوانسته اند لیست مورد نظر خود را از میان 800 متقاضی عضویت در لیست اصلاح طلبان تدوین کنند 

این عضو شورای عالی سیاست گذاری به دیده بان ایران گفت: از 2800 نفر تایید صلاحیت شده؛ 800 نفر رزومه خود را به شورای عالی اصلاح طلبان ارسال کرده بودند که با توجه به شاخص ها به صد و در مرحله بعدی 35 چهره شاخص رسیده ایم اما هیچ کدام از کسانی که رزومه فرستاده اند حاضر به کناره گیری نیستند. 
این عضو شورای عالی سیاست گذاری به جلسه شب گذشته شورا اشاره کرد و گفت: با توجه به مباحث طرح شده در جلسه دیشب؛ بعید به نظر می رسد تا دهم اردیبهشت به لیست واحد برسیم.

 

وی هیچنین به مشورت  اعضای شورای عالی سیاست گذاری با خاتمی اشاره کرد و گفت:رهبر اصلاحات در آخرین جلسه خود با تعدادی از اعضای شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان اعلام کرده است که در روند بستن لیست  دخالتی نخواهد داشت. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر