کد خبر: 19447
A
اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با دیده بان ایران :

شرایط نسبت به سال 92 خیلی بهتر شده است/ روحانی در مناظره ها پاسخ منتقدانش را خواهد داد

اکرمی همچنین به برخی بد عهدی ها کشورهای غربی نسبت به ایران اشاره کرد و گفت: اگر بد عهدی آمریکا و اروپا نبود وضع امروز ما خیلی بهتر بود که این بد عهدی طرف مقابل را نشان می دهد و اجازه نمی دهد که تحریم ها برداشته شود، اما طبق قوانین بین المللی و عزتمندانه بر اساس مصحلت و حکمت برجام انجام گرفت و سایه جنگ از سر ایران برداشته شد.

شرایط نسبت به سال 92 خیلی بهتر شده است/  روحانی در مناظره ها پاسخ منتقدانش را خواهد داد

دیده بان ایران_محمود اکبری کیا : سید رضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با دیده بان ایران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: برای ارزیابی بهتر فضای انتخابات و وضعیت هر یک از کاندیداها باید صبر کرد تا مناظره های تلویزیونی انجام شود و مردم حرف‌های کاندیداها را گوش دهند تا بعد از آن بتوانند شرایط انتخاباتی را تحلیل کرده و نامزد اصلح را انتخاب کنند.

اکرمی با اعلام رضایت از برنامه های چهار سال گذشته حسن روحانی تصریح کرد: ما در گذشته و همه انتخابات قبل دیدیم که هر رئیس جمهوری دو دوره ای است و انشالله این تجربه این بار هم عملی خواهد شد و دکتر روحانی فرصت این را خواهند داشت تا چهار سال دیگر برنامه های باقی مانده خود را عملی کنند.

وی افزود:  وضعیت کنونی کشور در مقایسه با سال 92 خیلی بهتر شده است و کشورمان  در بسیاری از موارد وضعیت خوبی را دارد و اصلا قابل مقایسه با قبل نیست. به طور مثال ما هم اکنون در مسئله دارویی و درمان و همچنین حجم معاملات در بازار های بین المللی در وضعیت بسیاری خوبی قرار داریم که این مبین این است که دولت در این بخش خوب عمل کرده است، البته طبعا" کاستی‌هایی هم وجود دارد که انشاء الله باید برطرف شود.

اکرمی گفت: در گذشته ما شاهد این بودیم که مردم برای تهیه دارو و لوازم پزشکی شب ها در داروخانه ها می خوابیدند یا وضعیت ارز که نواسانات زیادی داشت اما اکنون هیچ کدام از این موارد وجود ندارد ما از طرف مقابل فقط انصاف را خواستاریم.

سید رضا اکرمی در پاسخ به این سئوال که چرا برخی تلاش می کنند تا اقدام  موثر دولت در چهار سال گذشته نادیده انگاشته شود خاطرنشان کرد: عده ای وجود برخی مشکلات اقتصادی را دلیل ناکارآمدی دولت می دانند که حتما این ادعاها بی‌دلیل و منطق است چرا که ما هر روز به طور متوسط شاهد رفت و آمده های بین المللی و و سرمایه گذاری های کشورهای دیگر در کشور هستیم که تداوم این امر می تواند کمک شایانی به کشور بکند.

وی با اشاره به توسعه میدان گازی در عسلویه ادامه داد: افتتاح 5 فاز خط تولید گاز در عسلویه کاری بزرگ است که تفاوت تولید گاز ایران در سال 96 را در مقایسه با سال 92 نشان می دهد و گویای حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در این بخش است.

اکرمی همچنین به  برخی بد عهدی ها کشورهای غربی نسبت به ایران اشاره کرد و گفت: اگر بد عهدی آمریکا و اروپا نبود وضع امروز ما خیلی بهتر بود که این بد عهدی طرف مقابل را نشان می دهد و اجازه نمی دهد که تحریم ها برداشته شود، اما طبق قوانین بین المللی و عزتمندانه بر اساس مصحلت و حکمت برجام انجام گرفت و سایه جنگ از سر ایران برداشته شد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: آقای روحانی فردی، بالغ، عاقل و عالم است و همان طور که در این چهار سال با درایت و کیاست عمل کرد و وضعیت نسبت به سال 96 بهبود یافت، انشاالله در مناظره های پیش رو هم به همه موارد و شبهات نامزدهای مقابل پاسخ خواهند داد.

وی در واکنش به برخی بد اخلاقی های کاندیداها نسبت به دولت گفت: از کاندیدای مقابل، هر کسی که باشد اخلاق و انصاف را می‌خواهیم تا وضعیت را خوب ببیند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر