کد خبر: 20416
A
سخنگوی لیست اصول گرایان شورای شهر در گفتگو با دیده بان ایران:

همه کسانی که در «لیست خدمت» حضور دارند میثاق نامه را امضاء کرده اند/ اطلاعی از لیست انتخاباتی قالیباف ندارم

ملکی در پاسخ به این سئوال که آیا میثاق نامه‌ای هم توسط نامزد ها امضاء شده است، اظهار کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم همه افرادی که در «لیست خدمت» قرار دارند میثاق نامه را امضاء کردند.

همه کسانی که در «لیست خدمت» حضور دارند میثاق نامه را امضاء کرده اند/ اطلاعی از لیست انتخاباتی قالیباف ندارم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، لیست اصول گرایان تحت عنوان خدمت منتشر شده است. جلال ملکی در گفتگو با دیده بان ایران با اشاره به  انتشار لیست انتخاباتی اصولگرایان موسوم به «لیست خدمت» اظهار کرد: مهمترین اولویت انتخاب افراد برای حضور در«لیست خدمت» متعهد و متخصص بودن در حوزه مدیریت شهری، خوش نام بودن، جوان گرایی، داشتن تعهد و آشنایی با چالش های شهری  بود که این افراد هم بر این اساس انتخاب شده اند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا میثاق نامه‌ای هم توسط نامزد ها امضاء شده است، اظهار کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم همه افرادی که در «لیست خدمت» قرار دارند میثاق نامه را امضاء کردند.

سخنگوی لیست انتخاباتی «لیست خدمت» در پاسخ به این سؤال که آیا شهردار تهران لیست انتخاباتی ارائه خواهد داد، گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم.

وی در خصوص تغییر احتمالی در لیست گفت: این لیست نهایی است و تا کنون هیچ صحبتی از تغییر نیست اما اگر هم به هر دلیلی تغییری صورت گرفت، قطعأ اطلاع رسانی خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر