کد خبر: 21017
A
دکتر جهانگیری در جمع مردم بوشهر:

با تدابیر رهبری مسئله ی حضور سید محمد خاتمی قابل حل است / دکتر روحانی مدیری تصمیم گیر است که از قدیم به شیخ دیپلمات معروف است

معاون اول رئیس جمهور: در دولت قبل اقتصاد کشور به شدت آسیب دید و منابع نفتی بر باد رفت. در سیاست داخلی فرزندان انقلاب رو در روی هم قرار گرفتند و شخصیت های بزرگ مثل آیت الله هاشمی، ‌سید محمد خاتمی و ناطق نوری تحت فشار و آسیب قرار گرفتند.

با تدابیر رهبری مسئله ی حضور سید محمد خاتمی قابل حل است /  دکتر روحانی مدیری تصمیم گیر است که از قدیم به شیخ دیپلمات معروف است

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ دکتر جهانگیری با بیان اینکه با مقام معظم رهبری درباره ی جریانات اصلاحات، مذاکره ی مفصل داشته ام گفت: برای رهبر معظم انقلاب میان جریان اصول گرا و اصلاح طلب فرقی ندارد و معتقدم با تدابیر رهبری می توانیم مسئله ی حضور سید محمد خاتمی را حل کنیم

 

 دکتر اسحاق جهانگیری سه شنبه شب در جریان سفر به استان بوشهر، در جمع مردم این استان اظهار داشت: ما در یک دوره ی طولانی آسیب های جدی به لحاظ داخلی و خارجی دیدیم و هزینه ی زیادی را پرداخت کردیم.

 وی افزود: اقتصاد کشور به شدت آسیب دید و منابع نفتی بر باد رفت. در سیاست داخلی فرزندان انقلاب رو در روی هم قرار گرفتند و شخصیت های بزرگ مثل آیت الله هاشمی، ‌سید محمد خاتمی و ناطق نوری تحت فشار و آسیب قرار گرفتند.

 

 دکتر جهانگیری با بیان اینکه جریان های اصیل انقلاب مثل اصلاحات تحت فشار قرار گرفتند، اظهار داشت: سال 92 حضور، ‌تصمیم و اراده ی ملت مسیر را اصلاح کرد و شما اراده کردید و خواستید که مسیر کشور اصلاح شود.

 

 وی دکتر روحانی را شخصیتی بزرگ توصیف کرد که کارهای بزرگی برای کشور انجام داده است. 

 

 دکتر جهانگیری با بیان اینکه تصاحب یک پست مانند ریاست جمهوری ممکن است میسر شود، خاطر نشان کرد: فردی را که ما با رای خود بعنوان رییس جمهور انتخاب می کنیم در واقع با این رای سرنوشت نسل های آینده ی کشور را رقم می زنیم و باید دقت کنیم که آیا فردی که انتخاب می شود قادر است کشور را اداره کند؟ 

 

 وی اظهار داشت: باید دقت کنیم که به چه رییس جمهوری نیاز داریم. ما نیازمند رییس جمهوری هستیم که بتواند جنگ را از منطقه دور کند و آیا کسی که الفبای دیپلماسی را نمی داند قادر به این کار خواهد بود؟ 

 

 دکتر جهانگیری افزود: آیا با چند ملاقات خارجی می تواند به علم دیپلماسی دست یافت؟ آیا قرائت بیانیه در یک ملاقات خارجی و یا حمله به یک سفارتخانه دیپلماسی است؟ 

 

وی با بیان اینکه آقای روحانی از قدیم شیخ دیپلمات معروف بوده است، گفت: پس از مشخص شدن رأی مردم و انتخاب رییس جمهور، تعیین می شود که حرکت کشور رو به جلو است و یا برگشت به عقب خواهد بود. شما مردم مصمم هستید که به عقب بازنگردید و خواسته ی شما این است که حرکت رو به جلو باشد و کار نیمه تمام توسعه تکمیل شود.

 

 دکتر جهانگیری در ادامه با اشاره به اینکه در دولت آینده برای توسعه ی استان بوشهر برنامه های جدی داریم گفت: بوشهر شایستگی آن را دارد که استان اول توسعه ی کشور باشد.

 

 وی ادامه داد: برای تحقق آرمان های جوانان کشور باید همگان را تشویق کنیم به صحنه ی انتخابات بیایند و روز جمعه همه با هم به روحانی رای خواهیم داد چرا که او مدیری مدبر و تصمیم گیر است. روز جمعه دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره اعتدال، دوباره اصلاحات و دوباره روحانی. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر