کد خبر: 21196
A

سرکنسولگری ایران : شعب اخذ رای در دبی و ابوظبی متمرکز است

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی امروز / پنجشنبه/ اعلام کرد که شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، در دبی و ابوظبی متمرکز است و در شارجه شعبه اخذ رای وجود ندارد.

سرکنسولگری ایران : شعب اخذ رای در دبی و ابوظبی متمرکز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرکنسولگری ایران همچنین اعلام کرد به منظور رفاه حال هموطنان ، سرویس ایاب و ذهاب در دبی و شارجه مهیاست و از ساعت 7 صبح تا 5 عصر در خدمت هموطنانی است که برای دادن رای قصد عزیمت به پای صندوق رای را دارند. 

همه هموطنان ایرانی اعم از مقیم و غیرمقیم در دبی می توانند برای رای دادن به صندوق مستقر در این شیخ نشین مراجعه کرده و در انتخابات شرکت کنند.

ساعت رای گیری از 8 صبح روز جمعه 29 اردیبهشت آغاز و تا 6 عصر ادامه دارد.

همه متولدین 29 اردیبهشت 1378 و ماقبل آن می توانند در انتخابات شرکت کنند.

سرکنسولگری ایران همچنین از ایرانیان مقیم امارات خواست برای رای دادن شناسنامه و یا شماره ملی و یا گذرنامه معتبر به همراه داشته باشند.

از رای دهندگان خواسته شده از همراه آوردن وسایل اضافی و غیر متعارف از قبیل کیف و چمدان و لوازم غیر ضرور به محل اخذ رای خودداری کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، جمعه 29 اردیبهشت همزمان در ایران اسلامی و تمامی نمایندگی های کشورمان در سراسر جهان برگزار می شود.

۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۳۴ نفر واجد شرایط حضور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت هستند که از این تعداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۴ نفر رأی اولی خواهند بود_ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر