کد خبر: 21251
A

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان: مردم با حضور حداکثری در نظام جمهوری اسلامی تعیین‌کننده باشند

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: مردم با حضور حداکثری خود در صحنه انتخابات در درجه اول در نظام جمهوری اسلامی تعیین‌کننده باشند و در درجه دوم بنا به سلیقه خود رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان: مردم با حضور حداکثری در نظام جمهوری اسلامی تعیین‌کننده باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،دکتر بابک مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ما در طول چهار دهه گذشته انتخابات زیادی داشتیم و هر کدام از آن‌ها در جای خود دارای اهمیت خاصی بوده‌اند، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد.

وی افزود: ما ماهیت بی‌سابقه‌ای در منطقه و جهان داریم. از سویی برخی از رؤسای جمهور کشورهای بزرگ دنیا افرادی هستند که جنگ‌طلب و تندرو هستند و از سوی دیگر در منطقه ما بیشتر همسایگان کشورمان دچار مشکلات عظیمی هستند.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: در یمن و سوریه درگیری‌های زیادی وجود دارد، همچنین تعامل و رابطه بین رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی ایجاد شده است و تحرکاتی با پشتیبانی برخی کشورهای همسایه در مناطق مرزی ایجاد شده که در مجموع ایجاب می‌کند مردم با حضور حداکثری در درجه اول تعیین‌کننده نظام جمهوری اسلامی باشند و در درجه دوم بنا به سلیقه خود رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.

مختاری با بیان اینکه باید فردی که نظر بیشتر مردم است، با پشتوانه اکثریت مردم برنامه‌های خود را پیاده کند، گفت: در شورای شهر این مسأله به نحوی دیگر مشاهده می‌شود. ما شاهد حضور برخی افراد بی‌صلاحیت در شوراهای گذشته بودیم و امیدواریم افرادی که مردم انتخاب می‌کنند، سه خصیصه پاکدستی، تعهد و تخصص را داشته باشند.

وی ادامه داد: شورای شهر اصلی‌ترین نهادی است که مردم می‌توانند اثر آن را در زندگی خود احساس کنند و من به‌عنوان عنصر کوچکی در جامعه تقاضا دارم که مردم با حضور حداکثری خود در صحنه انتخابات و با آگاهی فرد اصلح را انتخاب کنند_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر