کد خبر: 22020
A

امارات: کشورهای شورای همکاری از بحران شدیدی عبور می‌کنند

وزیر مشاور امارات در امور خارجه اعلام کرد که کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از بحرانی شدید و فتنه‌ای عبور می‌کنند که خطر بزرگی به همراه دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از الیوم السابع، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در صفحه خود در توییتر نوشت، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از بحران شدید جدیدی و فتنه‌ای عبور می‌کنند که خطر بزرگی را به همراه دارد و دور کردن فتنه در این امر نهفته است که رفتارها تغییر کند و اعتمادسازی صورت بگیرد و اعتبار مجدداً حاصل شود.

وی افزود: در بحبوحه بحران‌های منطقه‌ای کنونی و خطراتی که وجود دارد ما بر متحد بودن تاکید داریم. صبر و چشم‌پوشی حد و مرزی دارد و راه درست از مسیر صراحت و اعتبار و اطمینان می‌گذرد. موقعیت و ثبات ما در وحدتمان و راستی در رویکردمان نهفته است. ما در حبابی فریبنده زندگی نمی‌کنیم که به کشور همسایه و برادر ما ضربه بزند بدون آنکه آسیبی به ما وارد نکند. امت ما به هم مرتبط است و آینده ما نیز اینگونه است.

قرقاش گفت: حل بحران میان یک کشور برادر با دیگر کشورهای برادرش از مسیر نیت‌های صادقانه و پایبندی به تعهدات و تغییر در رفتاری است که آسیب رسانده است و باید صفحه جدیدی گشوده شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر