کد خبر: 24331
A
جهانگیری:

دولت دوازدهم مجربتر و جوانتر تشکیل می ‌شود

انتخابات اخیر سرمایه اجتماعی کشور را به شدت افزایش داد و امید در کشور نیز به میزان قابل توجهی بالا رفت و مسئولین کشور با اتکا به این سرمایه ها می توانند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازند.

دولت دوازدهم مجربتر و جوانتر تشکیل می ‌شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران: معاون اول رییس جمهور ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری استان گیلان که با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار شد،  با اشاره به اینکه دولت دوازدهم این روزها در حال شکل گیری است گفت: 

▪️قطعاً در دولت دوازدهم ترکیبی از نیروهای جوان تر و مجرب حضور خواهند داشت تا به سرعت توسعه و رشد اقتصادی کشور کمک شود.

▪️انتخابات اخیر سرمایه اجتماعی کشور را به شدت افزایش داد و امید در کشور نیز به میزان قابل توجهی بالا رفت و مسئولین کشور با اتکا به این سرمایه ها می توانند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازند.

▪️منطقه ما منطقه ای ناآرام و ملتهب و آبستن اتفاقات است و خوشبختانه ایران کشوری امن و با ثبات است و ما باید قدر امنیت پایدار در کشور را بدانیم. دشمنان ما می خواهند امنیت پایدار ایران را بر هم بزنند که قطعاً موفق نخواهند شد و به اهداف خود نخواهند رسید.

▪️مهمترین پیام اقتصاد مقاومتی قدرت اجماع سازی آن است که می تواند همه تریبون ها، شخصیت ها و نهادهای کشور را در یک راستا قرار دهد. 

▪️در سال گذشته 5400 واحد صنعتی نیمه کاره که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند با حمایت نظام بانکی تکمیل شد. امسال امیدواریم 6000 واحد صنعتی دیگر را در مدار تولید راه اندازی کنیم و امیدواریم از این تعداد سهم قابل توجهی به استان گیلان اختصاص یابد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر