کد خبر: 24696
A
عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با دیده بان ایران؛

حکم انفصال از خدمت برای مسئول ارشد و سابق نیروی انتظامی، بدوی است/ دولت مصمم است تا وجوهات بر باد رفته خود را به خزانه برگرداند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم: میزان وجوهاتی که به طور خودسرانه از حساب خزانه دولت برداشت شده است، براساس بند 52 و 53 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، کاملا غیر قانونی است و دولت مصمم به بازگشت این پول به حساب خزانه را دارد.

حکم انفصال از خدمت برای مسئول ارشد و سابق نیروی انتظامی، بدوی است/ دولت  مصمم است تا وجوهات بر باد رفته خود را به خزانه برگرداند

دیده بان ایران_ سپیده اجلالی: روز گذشته خبری مبنی بر تخلف 6هزار میلیارد ریالی یکی از فرماندهان نیروی انتظامی در دولت دهم و حکم انفصال از خدمت برای وی منتشر شد. این مسئول ارشد سابق نیروی انتظامی، با دستور و هماهنگی رییس جمهور وقت! به بهانه کسری بودجه ارگان مربوطه، دست به فروش نفت زده بود که با تایید این خبر و بررسی های صورت گرفته، شخص مورد نظر تا به اینجا با حکم انفصال از خدمت مواجه شده است.

لذا در همین رابطه عزت الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم، در تشریح این خبر به خبرنگار دیده بان ایران گفت: در این خصوص چندین جلسه در جهت بازپس گرفتن وجوهاتی که از حساب دولت به شکل غیر قانونی برداشت شده، در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور صورت گرفته است و تمامی اعضای این ستاد به ویژه جناب "جهانگیری" رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، بر برگرداندن میزان قابل توجه وجوهات کشور متفق القول هستند.

وی افزود:  میزان وجوهاتی که به طور خودسرانه از حساب خزانه دولت برداشت شده است، براساس بند 52 و 53 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، کاملا غیر قانونی است و دولت مسمم به بازگشت این پول به حساب خزانه را دارد. 

عضو دائم برنامه عمران ملل متحد درباره حکم صادر شده برای فرد خاطی بیان کرد: حکم انفصال از خدمت این فرد، در حال حاظر حکمی بدوی است و در آینده با روشن شدن مسئله اعم از این که این مبلغ از میزان وجوهات کشور صرف چه اموری گشته است، قطعا" حکم تغییر خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر