کد خبر: 26798
A
نوریان عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمان فضلی مصداق عینی نگاه اعتدالی رئیس جمهور است/ برحمانی فضلی در برقرار نمودن تعادل سیاسی و اجتماعی در جامعه، صدور مجوزهای احزاب، حقوق شهروندی موفق عمل کرد

اردشیر نوریان عضو فراکسیون امنیت ملی مجلس : در مواردی مانند برقراری امنیت، برقرار نمودن تعادل سیاسی و اجتماعی در جامعه، صدور مجوزهای احزاب، حقوق شهروندی و بسیاری از موارد دیگر عملکرد موفقیت آمیزی داشتند. رحمانی فضلی یک مشی اعتدالی دارد و می تواند ضمن رعایت تعادل و توازن در میان جناح های سیاسی رضایتمندی لازم را ایجاد کند.

رحمان  فضلی مصداق عینی نگاه  اعتدالی رئیس جمهور است/ برحمانی فضلی در برقرار نمودن تعادل سیاسی و اجتماعی در جامعه، صدور مجوزهای احزاب، حقوق شهروندی موفق عمل کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، قرار است روز سه شنبه نمایندگان مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی روحانی را بررسی و در جلسه رای اعتماد نظر خود را اعلام کنند.

معرفی دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از سوی حسن روحانی نشان از اعتماد رئیس جمهور و عملکرد مثبت او در دوره های گذشته داشته است.

اردشیر نوریان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوال دیده بان ایران در خصوص عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور گفت:

رحمانی فضلی از جمله وزرای که به زعم دوستان اصلاح طلب نزدیکی زیادی به جریان اصول گرا دارد این تفسیری است که تعدادی از اصلاح طلبان نسبت به ایشان دارند در حالی که به عقیده من  وزیر کشور مصداق عینی از نوع نگاه اعتدالی رئیس جمهور محترم است. وقتی به عملکرد وزارت کشور نگاه می کنیم.

عضو فراکسیون امید درباره انتقاد برخی چهره های منتسب به اصلاح طلبی از عملکرد وزیر کشور گفت:

 حتما اشکالاتی در خصوص برخی عملکردهای وزارت کشور هوجود دارد همانگونه که در بقیه وزارتخانه ها هم با مشکلات زیاد روبرو هستیم. با توجه به تنوع مسئولیت ها ممکن است که نواقص بیشتر از بقیه وزارتخانه ها دیده شود.

 

نماینده مردم شهرکرد خاطر نشان کرد: در مواردی مانند برقراری امنیت، برقرار نمودن تعادل سیاسی و اجتماعی در جامعه، صدور مجوزهای احزاب، حقوق شهروندی و بسیاری از موارد دیگر عملکرد موفقیت آمیزی داشتند. رحمانی فضلی یک مشی اعتدالی دارد و می تواند ضمن رعایت تعادل و توازن در میان جناح های سیاسی رضایتمندی لازم را ایجاد کند.

نوریان خاطر نشان کرد: معرفی مجدد وزیر کشور حاصل نگاه اعتدالی ایشان است که دیدگاه اصلی رئیس جمهور می باشد و 24 میلیون ایرانی به این دیدگاه آری گفتند. معرفی مجدد ایشان گام مثبتی در جهت تعالی هر چه بهتر وزارت کشور است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر