قالیباف باکو را به مقصد تهران ترک کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
به گزارش دیدبان ایران، محمدباقر قالیباف پس از سفر کوتاه به باکو و سخنرانی در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، راهی تهران شد.
در این سفر، رئیس مجلس در اجلاس PUIC سخنرانی داشت و همچنین در حاشیه اجلاس، با الهام علیاف رئیسجمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و آذربایجان دیدار و گفتوگو کرد.