کد خبر: 31560
A

احمدی‌نژاد: برخی نوکیسه‌ها سابقه انقلابی دارند| مبارزه ما با مفاسد اقتصادی سنگر به سنگر است

10 سال پیش احمدی‌نژاد در چنین روزی از مبارزه سنگر به سنگر با مفاسد اقتصادی سخن گفت.

او در دوران ریاست جمهوری اش در جمع دانشجویاندانشگاه علم و صنعت گفت: من می‌خواهمبگویم که خیال نکنید کسانی که در حال حاضر میلیاردر و نوکیسه هستند، سابقه‌انقلابی نداشته‌اند. افردای را می‌شناسم که در زمان انقلاب و مبارزات انقلابیادعای مبارزه داشتند ولی تاکنون دو بار میلیاردر شده و در هر دو بار نیز شکستخورده‌اند. فردی برای به دست آوردن این ثروت‌ها تمامی قوانین کشور را زیر پاگذاشته‌ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،

 مبارزه ما با مفاسد اقتصادی سنگر بهسنگر است

احمدی نژاد در آن تاریخ به بحث مفاسد اقتصادی و مبارزه با اشاره میکند و می گوید: نمی‌خواهم بگویم در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی تنهاییم، ولی دولتدر بین کسانی که قدرت دست‌شان است و می‌توانند کاری بکنند در این زمینه تنهاست،البته این به این معنا نیست که ما ایستاده‌ایم و فقط نظاره می‌کنیم. همانطور کهگفتم ما مبارزه می‌کنیم.

او مثالی هم می زند و می گوید: بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی دستور کارروزانه‌ مدیران دولتی است. البته این بدان معنا نیست که مفاسد اقتصادی صفر شدهاست. ما در حال مبارزه هستیم و آن را کاهش داده‌ایم.

او گفته است: مبارزه مابا مفسدان اقتصادی سنگر به سنگر است و بسیاری از مصوبات دولت در جهت بستن راه برایمفاسد اقتصادی است.

{نکته جالب این است که با پایان کاردولت دهم هر روز یک پرونده ای از تخلفات دولت او در قوه قضائیه مطرح می شد و عمدتااین پرونده ها دایره تخلفات مالی را شامل می‌شد}

بدون اجازه مجلس از پول نفت استفاده نمی‌کنیم

احمدی‌نژاد در این سخنرانی گفت: دولتبرای استفاده از درآمدها باید اجازه مجلس را داشته باشد و بدون اجازه‌ مجلس نمی‌توانداین درآمدهای نفتی را تزریق کند. در ضمن وقتی قیمت نفت بالا می‌رود قیمت دیگرکالاهای جهانی نیز بالا می‌رود و این در اقتصاد ما نیز تاثیر می‌گذارد.

{این در حالی است که چندی پیش دیوانمحاسبات اعلام کرده است درآمدهای نفتی دولت بین سال‌های 87 تا 90 به خزانه واریزنشده است.}

27216

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر