کد خبر: 31762
A

پیام تسلیت رئیس جمهوری و نخست وزیر پاکستان به روحانی

رئیس جمهوری و نخست وزیر پاکستان در پیام هایی جداگانه به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران وقوع زمین لرزه 7.3 ریشتری در استان های غربی کشور و جان باختن جمع زیادی از هموطنان را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رئیس جمهوری و نخست وزیر پاکستان به روحانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «ممنون حسین» رئیس جمهوری و «شاهد خاقان عباسی» نخست وزیر پاکستان با ارسال پیام هایی جداگانه به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، وقوع زلزله ویرانگر شامگاه یکشنبه 21 آبانماه در مناطق مرزی ایران و عراق که باعث تلفات گسترده در استان کرمانشاه شد، تسلیت گفتند.
در این پیام ها آمده است: رئیس جمهوری و نخست وزیر پاکستان از سوی مردم و دولت این کشور، جان باختن جمعی از برادران ایرانی را در این حادثه تسلیت گفته و برای هرگونه کمک به ایران آماده اند.
روز دوشنبه 22 آبانماه نیز وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار بیانیه و شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب این کشور نیز با انتشار پیام توییتری جان باختن جمع زیادی از هموطنان در زلزله را تسلیت گفتند.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند که تا این لحظه 430 کشته و 6700 مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر