کد خبر: 31880
A

دکتر روحانی از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب بازدید کرد

رییس جمهوری روز سه شنبه در جریان سفر به استان کرمانشاه با حضور در سرپل ذهاب از مناطق زلزله زده این شهر بازدید و با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

دکتر روحانی از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب بازدید کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: رییس جمهوری همچنین در فضایی صمیمی با آسیب دیدگان و مردم زلزله زده در این شهرستان دیدار و ضمن شنیدن صحبت ها و درددلهایشان، نظرات آنها را در باره نحوه امدادرسانی ها، کمبودها و مشکلات موجود جویا و دستورات لازم برای جبران کاستی ها و رفع مشکلات مردم را به مسئولان مربوطه صادر کرد.
براساس این گزارش، مردم نیز که از حضور رییس جمهور در مناطق زلزله زده کرمانشاه خرسند بوده و این حضور را مایه تسکین آلامشان می دانستند، مشکلات و خواسته های خود را با دکتر روحانی در میان گذاشتند.
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند که تاکنون بیش از 400 کشته و 7 هزار و 156مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد،37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در کرمانشاه تاکنون به بیش از 400 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز به 7454 نفر است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر