کد خبر: 34065
A

امام جمعه اهرم: سرنگونی داعش نقشه استکبار برای ضربه به شیعه را برهم زد

امام جمعه اهرم مرکز شهرستان تنگستان گفت: سرنگونی داعش به دست سپاه اسلام نقشه و دسیسه استکبار جهانی برای ضربه زدن به شیعه را خنثی کرد.

امام جمعه اهرم: سرنگونی داعش نقشه استکبار برای ضربه به شیعه را برهم زد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام عیسی راستگو در خطبه های نماز جمعه اهرم افزود: داعش شش سال گذشته با طرح آمریکایی - صهیونیستی با کمک مالی آل سعود وبرخی کشورهای عربی با هدف درگیر کردن مسلمانان منطقه و ایجاد فتنه، آشوب و بی ثباتی در خاور میانه به وجود آمد.
وی تصریح کرد: داعش که مخفف دولت اسلامی عراق و سوریه (عراق و شام ) است به منظور نابود کردن دو دولت قانونی عراق و سوریه تشکیل شد.
راستگو ادامه داد: رژیم آل سعود با هدف ریشه کنی تشیع در خاورمیانه از گروه تروریستی داعش حمایت مالی و نظامی می کرد.
امام جمعه اهرم اضافه کرد: همکاری سپاه قدس، بسیج مردمی، فتوای مراجع شیعه مبنی بر ضرورت دفاع از وطن، عزم و اراده مردم دو کشور عراق و سوریه و حمایت کشورهای مسلمان نقش مهمی در شکست داعش داشت.
راستگو با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: این سفر رهبری و دیدار چهره به چهره با مردم نقش مهمی در تسکین روحیه آسیب دیدگان زلزله زده شد.
وی تصریح کرد: هرچند برای جلوگیری از بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله ناتوان هستیم اما می توان مشکلات و صدمه های ناشی از این بلایا را کاهش داد.
راستگو گفت: مقاوم سازی واحدهای مسکونی و اجباری کردن رعایت نکات فنی و مهندسی در ساخت و سازها از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه اهرم با اشاره به گرامیدات هفته بسیج گفت: بسیج در دفاع مقدس با لبیک به ندای امام راحل توانست در کنار ارتش و سپاه نقش مهمی ایفا کند.
وی تصریح کرد: امروز نیز نیروی بسیج تا آن سوی مرزها بعنوان مدافع حرم در مقابل داعش و گروههای تکفیری ایستاده است .
امام جمعه اهرم با اشاره به تعطیلی شش آذر سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان (عج) نیز گفت: به طور قطع پرداختن به مساله مهدویت و اهمیت دادن در نظام جمهوری اسلامی به چنین روزهایی باورهای مردم راجع به امام زمان (عج) مساله مهدویت وانتظار فرج را تقویت می کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر