کد خبر: 35432
A

وحدت مسلمانان جهان کلید عزت و سربلندی اسلام در برابر دشمنان است

امام جمعه شهر دوگنبدان گفت: هفته وحدت کلید عزت و سربلندی اسلام و بهترین فرصت برای همبستگی مسلمانان و مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان است.

وحدت مسلمانان جهان کلید عزت و سربلندی اسلام در برابر دشمنان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دو گنبدان مرکز شهرستان گچساران اظهار داشت: اختلاف بین امت‌های اسلامی از مهمترین نقشه‌های شوم استکبار است که باید در این راستا وحدت و انسجام ما دشمن شکن باشد.
وی با بیان اینکه مسلمانان مذاهب اسلامی با هوشیاری کامل باید مراقب رفتار دشمنان باشند بیان کرد: هفته وحدت فرصتی مناسب برای افزایش اتحاد بین شیعه و سنی و کاهش تفرقه و اختلاف بین این 2 فرقه اسلامی است.
حجازی ابراز کرد: هفته وحدت، یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است و امام با دوراندیشی و تدبیری که داشتند این مناسبت عظیم را پایه ریزی کردند.
وی با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، اظهار داشت: این روز نماد ایستادگی جوانان ایران در مقابل استکبار و استعمار غرب است.
حجازی ادامه داد: دانشجویان میهن اسلامی در این روز نشان دادند که با هوشیاری کامل آماده مقابله با هرگونه نفوذ از سوی دشمنان انقلاب اسلامی هستند.
وی با اشاره به اینکه بیداری سیاسی و اجتماعی دانشجویان در 16 آذر شکل گرفت، افزود: این روز به عنوان نماد عدالت طلبی و آزادی خواهی دانشجویان، در اذهان جامعه اسلامی نقش بسته است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر