کد خبر: 35969
A

توسعه فعالیت های اقتصادی در گمرکات و مبادی مرزی در سه بازارچه یزدان، دوکوهانه و میل ۷۳ از اولویت های استان است

استاندار خراسان جنوبی که در همایش سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان سخن می گفت، با بیان اینکه توسعه مبادی مرزی در سه بازارچه یزدان، دوکوهانه و میل ۷۳ از اولویت های استان است، تصریح کرد: باید نگاه ما از تمرکز بر یک گمرکات مرزی تغییر کند و سایر بازارچه ها و مبادی مرزی نظیر سه بازارچه یزدان، دوکوهانه و میل ۷۳ در اولویت توسعه قرار گیرد.

توسعه فعالیت های اقتصادی در گمرکات و مبادی مرزی در سه بازارچه یزدان، دوکوهانه و میل ۷۳ از اولویت های استان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، استاندار خراسان جنوبی که در همایش سرمایه گذاری،تولید و اشتغال استان که صبح روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه با حضور معاونین استاندار، فرمانداران شهرستان های تابعه استان ، نمایندگان مردم شریف شهرستان های استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل ستادی و استانی مرتبط در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد سخن می گفت؛ افزود: بزرگترین مرکز دائمی فروشگاهی و نمایشگاهی صنایع دستی در خضری دشت بیاض احداث خواهد شد که منابع ساخت این نمایشگاه خوشبختانه صددرصد تامین است.

به گفته وی ؛ کارخانه کویرتایر از بزرگترین و مهمترین واحدهای صنعتی کشور است که در استان خراسان جنوبی سهم بالایی از توسعه و اشتغال را بر عهده دارد.

دکتر مروج الشریعه با بیان اینکه در راستای توسعه ارتباطات هوایی استان پرواز بیرجند به کیش اخیراً برقرار شده است، افزود: همچنین پرواز بیرجند- زاهدان در حال راه اندازی است و پرواز بیرجند به شمال نیز از برنامه های آتی توسعه خطوط هوایی استان خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد : همه کسانی که دل در گرو خدمت به مردم این خطه و بخصوص خراسان جنوبی دارند باید فارغ از هر تفکر و گرایش سیاسی به مردم خدمت موثر و اثر بخش را سر لوحه کار خود قرار دهند.


**بخش معدن از راهبردهای اصلی سند آمایش برای توسعه استان است.

محمدمهدی مروج الشریعه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توسعه بخش معدن از راهبردهای اصلی سند آمایش برای توسعه استان است تصریح کرد: اکتشاف و استخراج و فرآوری محصولات معدنی از اهداف عمده ما در این راستا است.

 این خبر در حال تکمیل است ...

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر