کد خبر: 36684
A

نماینده ماکو: تغییر رویکرد در تدوین بودجه مبتنی بر عملکرد قابل تقدیر است

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس گفت: تقدیم به موقع لایحه بودجه ۹۷ و تغییر رویکرد دولت در تدوین بودجه ۹۷ مبتنی بر عملکرد قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عین الله شریف پور در نطق میان‌دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدام جدید ترامپ گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس فتنه دیگری از آمریکا است و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری پیرو پیروزی محور مقاومت در سوریه و عراق، آن را پایان فتنه غرب ندانستند و با توجه به ماهیت سفاکانه آنان فتنه‌های جدیدی را در راه دانستند.

وی افزود: پیام ما به ترامپ این است که همچون روسای گذشته آمریکا به مرض نارسیسم مبتلا شده‌اید. زبانتان از مغزتان پیشی گرفته و خود بزرگ بین شده اید. از تاریخ درس نمی‌گیرید و نمی فهمید که آزموده را آزمودن خطا است.

شریف پور ادامه داد: ملت بزرگ ایران محور مقاومت طی ۴دهه گذشته چنان رشته‌های استعمار را در هم پیچیده است که حاکمان دروغگو، ظالم و زورگو را به حیرت واداشته است.

وی افزود: ترامپ با عمل نابخردانه خود جهان اسلام را متحد کرد.

نماینده مردم ماکو در بخش دیگری از سخنانش خطاب به وزیر اقتصاد متدکر شد: نسبت به احقاق حق سهم بازاریان بازارچه مرزی منطقه آزاد ماکو اقدام عاجل کنید که بیش از ۷۰۰ نفر از بازاریان و حداقل از دو هزار نفر از عوامل آنان با رکود کامل مواجه شده و در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر