کد خبر: 37163
A

لزوم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان تا رسیدگی به وضعیت نامناسب حقوق کارکنان قراردادی

علت پیگیری نکردن اتصال صنعت و دانشگاه در هیات دولت، اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و رسیدگی به وضعیت نامناسب حقوق کارکنان شرکتی، قراردادی دستگاه های اجرایی و بانک ها از مهمترین تذکرهای نمایندگان مجلس به مسوولان اجرایی کشور بود.

لزوم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان تا رسیدگی به وضعیت نامناسب حقوق کارکنان قراردادی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس تذکرهای کتبی نماینده خطاب به مسوولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
شهباز حسن ‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس در تذکری کتبی خطاب به وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری را خواستار شد.
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در تذکری به وزیر کشور بر لزوم اجرایی شدن قانون تقسیمات کشوری تاکید کرد.
وی همچنین در تذکری به وزیر دادگستری بیان کرد: عملکرد قوه قضاییه به خصوص قضات مورد رضایت مردم نیست.
سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس در تذکری به رییس جمهوری خواستار اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان مطابق با اصل 85 قانون اساسی شد.
سید جواد ابطحی، نادر قاضی پور، محمدمهدی برومندی، سید احسن علوی و علیرضا محجوب نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تسریع در پرداخت حق و حقوق و کارانه و اضافه کاری پرستاران کل کشور شدند.
حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به وزیر نفت علت دریافت آبونمان با توجه به رای دیوان عدالت اداری مبنی بر غیرقانونی بودن این دریافت را خواستار شد.
وی همچنین در تذکری به رییس جمهوری خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب حقوق کارکنان شرکتی، قراردادی دستگاه های اجرایی و بانک ها شد و گفت: این حقوق با هیچ یک از موازین منطقی و انصاف سازگاری ندارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر