کد خبر: 38525
A

هشدار ترکان به مخالفان سیاسی روحانی؛موج‌سواری نکنید

اکبر ترکان گفت: زمینه نارضایتی فقط اقتصادی نیست در همین زمینه یک کارشناس ارشد مسائل امنیتی نیز این اعتراضات را مطالبات چهل ساله مردم از انقلاب دانست که با موج سواری همراه شده است.

هشدار ترکان به مخالفان سیاسی روحانی؛موج‌سواری نکنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهوری در امور هماهنگی نوسازی بافت هایفرسوده با تاکید بر اینکه «باید به محتوای این اعتراضات مردم توجه شود» گفت: «ممکناست جریانی بر این نارضایتی ها سوار شده باشند که این جریان ها هم از داخل کشور وهم از خارج از کشور هستند چون وقتی آمریکایی ها و اسرائیلی ها می گویند ما طرح هایتوافق شده داریم یعنی می خواهند بر بستر نارضایتی ها برای ضربه زدن به ما سوارشوند.» 

او با اظهار اینکه «مخالفان سیاسی موجود در کشور هم کوششان بر این استکه بر نارضایتی ها سوار شوند» افزود: «بنابراین جریان های مخالف؛ چه داخلی و چهخارجی کوششان سوار شدن بر نارضایتی ها است اما آیا نارضایتی وجود دارد؟ بلهنارضایتی وجود دارد اما دیگران بر این نارضایتی ها سوار می شوند. مخالفان پیچیدگیرفتارشان و  مهارتشان سوار شدن بر نارضایتی هاست و این مهارت را دارند.» 

ترکان در همین حال با بیان اینکه «بستر نارضایتی چیزی است که ما بایدمدیریت کنیم گفت: ما باید بستر نارضایتی ها را مورد بررسی قرار دهیم و خواست هایمردم را مورد توجه قرار دهیم و این موضوعات نارضایتی را مدیریت کنیم که مشکل حلشود وگرنه تا زمانی که بستر این نارضایتی ها باشد دیگرانی که نیت های درستی ندارندکوشش می کنند بر این بستر نارضایتی سوار شوند.»

این فعال سیاسی نزدیک به رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه وضعیت اقتصادیتنها یکی از زمینه هایی است که مردم را حساس کرده و زمینه های دیگری هم وجود دارد»گفت: «یکی از موضوعات بسیار مهم و حساسیت برانگیز فساد است. فساد چیزی است که مردمآن را می فهمند و لمس می کنند. وقتی وارد یک دستگاهی می شوند که کاری را انجامدهند اما متوجه می شوند که اگر پول ندهند کارشان انجام نمی شود فسا را لمس میکنند. بدتر از آن وقتی می خواهند داد و شکایت خود را به جایی برسانند می بینند نمیتوانند و جایی نیست که به داد آنها برسد. من قبول دارم همینطور که یک مدیر فاسدوجود دارد یک قاضی فاسد هم وجود دارد اما اثر یک قاضی فاسد برابر با یک مدیر فاسدنیست.»

 ترکان تصریح کرد: «ما دستگاه هایی داریم که به هیچ جا پاسخگو نیستند و هیچ کس حریف آناننیست. یعنی اگر فردی معمولی بخواهد برود و پیگیری کند دچار زحمت می شوند و خودشاندر چاله و گرفتاری می افتند! اینها زمینه های نارضایتی را درست می کند.

او با بیان اینکه « واقعیت این است که بستر نارضایتی وجود دارد که باید این بسترها را مورد بررسی قرار دهیم و خواست های مردم را مورد توجه قرار دهیمو این موضوعات نارضایتی را مدیریت کنیم که مشکل حل شود.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر