کد خبر: 41322
A
مشاور پارلمانی شهرداری تهران در گفت و گو با دیده بان ایران؛

سکوت روابط عمومی شهرداری به دلیل واکنش های مکرر اعضای شورای شهر و همچنین معاون شهردار است

داریوش قنبری در خصوص جدید ترین خبر بهرام و مسجد جامعی مبنی بر بررسی شدن استعفا نامه شهردار تهران در جلسه شورای شهر اظهار کرد: به هیچ وجه چنین خبری صحت ندارد. بنده لحظاتی پیش نیز با مدیر کل شهردار صحبت نمودم یا بیماری وی را به شدت تکذیب کردند.

سکوت روابط عمومی شهرداری به دلیل  واکنش های مکرر اعضای شورای شهر و همچنین معاون شهردار  است
دیده بان ایران: با توجه به اظهارات و خبرهای اخیر مبنی بر استعفای شهردار تهران از سمت خود،  تعدادی از اعضای شورای شهر  این خبر را تکذیب و رد کرده اند. اما زهرا نژاد بهرام و مسجد جامعی اعلام کردند که نجفی به دلیل مشکلات شخصی استعفا کرده است و تا ساعاتی دیگر استعفای وی در جلسه شورای شهر توسط اعضا بررسی خواهد شد.  از سوی دیگر با توجه به تاکید مسجد جامعی به نظر می رسد این استعفا در روز یکشنبه بررسی خواهد شد. 

 

در همین رابطه داریوش قنبری، مشاور پارلمانی شهرداری تهران، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: در این زمینه بنده به شخصه با آقای نجفی صحبتی نکرده ام اما از زمان ورود بنده به مجمع شهرداری، طیف خاصی همواره خبرهایی مبنی بر استعفا و یا استیضاح دکتر نجفی رامنتشرکرده اند. این گروه به نظر می رسد صرفا یا به دلیل از دست دادن قدرت خود دست به چنین اقداماتی می زنند و یا تزلزل مدیریت شهری است که این اقدام آن ها عمده ترین هدف این قبیل افراد است. 

 

وی افزود: این قبیل افراد به طور مداوم در حال شایعه پردازی هستند به طوری که در زلزله تهران، اعلام داشتند که که شهردار تهران در کیش به سر می برد. در حقیقت باید گفت که استعفای آقای نجفی صحت ندارد و ایشان همچنان به کار خود ادامه می دهند و تمامی این اخبار دروغ و شایعه ای بیش نیست. 

 

مشاور پارلمانی شهرداری تهران ادامه داد: علاوه بر تنزل در مدیریت شهری و کاهش انگیزه و اعتماد مردم به شهرداری تهران، دیگر افراد شایعه پرداز به دنبال تخریب شهردار تهران هستند که این تخریب از جانب برخی رسانه های خاص از همان ابتدای تصدی نجفی تاکنون ادامه داشته است. 

 

 

نمیانده مردم ایلام در مجلس هشتم در خصوص جدید ترین ادعای نژاد بهرام و یاشارسلطانی مبنی بر بررسی شدن استعفا نامه شهردار تهران در جلسه شورای شهر اظهار کرد: به هیچ وجه چنین خبری صحت ندارد. بنده لحظاتی پیش نیز با مدیر کل شهردار صحبت نمودم و برکناری و استعفای نجفی و یا بیماری وی را به شدت تکذیب کردند.

 

قنبری در پایان درمورد سکوت تیم اطلاع رسانی شهرداری بیان کرد: سکوت روابط عمومی شهرداری تهران به دلیل تکذیبه ها و واکنش های مکرر شورای شهر تهران و همچنین معاون شهردار تهران آقای حجت است. شایعات مبنی بر بیماری آقای نجفی نیز صحت ندارد و وی در سلامت کامل به سر می برند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر