کد خبر: 46588
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد:

واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به اظهارات ذالنور درباره اعطای ۲هزار و ۵۰۰ گرین کارت به مقامات ایرانی و فرزندانشان در جریان مذاکرات هسته ای: آقای ذوالنور سند و مدرکی ارائه نداده است / ایشان صرفا بازنشر مطلبی از یک سایت ضد انقلاب را انجام داده

ترامپ بر اساس دروغ‌سازی‌ها سعی می‌‌کند، سیاست ضد ایرانی را پیش ببرد و متأسفانه برخی دروغ‌ها داخل ایران بازنشر می‌شود. «آمار اعطای ۲هزار و ۵۰۰ گرین کارت و حق شهروندی به مقامات ایرانی در جریان مذاکرات برجام کذب محض است و از طرح چنین مباحثی در شرایط کنونی متأسفیم. آقای ذوالنوری تا کنون سند و مدرک مشخصی ارائه نداده اند.

واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به اظهارات ذالنور درباره اعطای ۲هزار و ۵۰۰ گرین کارت به مقامات ایرانی و فرزندانشان در جریان مذاکرات هسته ای: آقای ذوالنور سند و مدرکی ارائه نداده است / ایشان صرفا بازنشر  مطلبی از یک سایت ضد انقلاب را انجام داده

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  حجت السلام و المسلمین ذوالنوری اخیرا در گفت و گویی ادعای ۲هزار و ۵۰۰ گرین کارت به مقامات ایرانی و فرزندانشان ادعایی که واکنش های متفاوتی را در جهان به دنبال داشت. 

 

 

  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران علاوه بر تکذیب سخنان «مجتبی ذوالنور»، محتوای ادعای  ترامپ درباره اعطای ۲هزار و ۵۰۰ گرین کارت به مقامات ایرانی و فرزندانشان را تکذیب کرد.

«حشمت الله فلاحت‌پیشه» در واکنش به  اظهارات «دونالد ترامپ» مبنی بر اعطای ۲هزار و ۵۰۰ گرین کارت و حق شهروندی آمریکا به مقامات ایرانی و فرزندانشان در جریان مذاکرات ۵+۱ گفت: «ترامپ بر اساس دروغ‌سازی‌ها سعی می‌‌کند، سیاست ضد ایرانی را پیش ببرد و متأسفانه برخی دروغ‌ها داخل ایران بازنشر می‌شود.»

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب  و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: «تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها تنها کاری بود که در مورد دوتابعیتی‌ها در مجلس صورت گرفته و حدود ۱۰۰ نفررا شامل می‌شود و از این میان، حداکثر ۱۰ نفر از آنها تابعیت مضاعف آمریکایی داشتند که رقم ناچیزی در بین مدیران کشور است.»

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ده نفر دارای تابعیت مضاعف آمریکایی قبل از برجام این تابعیت مضاعف را دریافت کردند، گفت: «آمار اعطای ۲هزار و ۵۰۰ گرین کارت و حق شهروندی به مقامات ایرانی در جریان مذاکرات برجام کذب محض است و از طرح چنین مباحثی در شرایط کنونی متأسفیم. آقای ذوالنوری تا کنون سند و مدرک مشخصی ارائه نداده اند. »

 

فلاحت پیشه  افزود: جالب اینجاست که برخی چهره های سیاسی که مخالفت جدی با دولت دارند، علیرغم تکذیب این مسأله توسط مقامات ارشد کشورمان و همچنین بی توجه به منشأ این خبر که یک سایت ضد انقلاب بوده و سوء استفاده ای که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از این مسأله کرده است، باز هم بر طبل این خبر دروغ که در تضاد با منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است، می کوبند و به نوعی در این زمینه با دشمن همنوا شده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر