کد خبر: 49468
A
عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با دیده بان ایران؛

متاسفانه تاکنون شاهد هیچ گونه واکنشی از سوی ارگان های ذی ربط جهت پیگیری موضوع "تهدید رئیس جمهور" نبوده ایم/ در صورت پیگیری نمایندگان از شکایت حمایت خواهند کرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دهم درخصوص پیگیری نکردن موضوع تهدید به رئیس جمهور بیان کرد: تاکنون شاهد هیچ گونه واکنشی از سوی نهاد ریاست جمهوری، شورای عالی امنیت ملی، وزارت کشور و معاونت حقوقی رئیس جمهوری نبوده ایم. لذا؛ لازم است از سوی ارگان های مرتبط هرچه زودتر شکایت نامه ای تنظیم و این اقدام ناشایست برخی از افراد پیگیری شود.

متاسفانه  تاکنون شاهد هیچ گونه واکنشی از سوی ارگان های ذی ربط جهت پیگیری موضوع "تهدید رئیس جمهور" نبوده ایم/ در صورت پیگیری نمایندگان از شکایت حمایت خواهند کرد

دیده بان ایران: کمتر از یک هفته پس از برگزاری تجمع پر سر و صدای برخی از طلاب قم در مدرسه فیضیه، ماجرای "استخر فرح" و تهدید حسن روحانی به قتل این بار در تهران تکرار شد.

در مراسم دعای روز عرفه و توسط یکی از مشهورترین مداحان کشور و بر اساس فیلمی که از سخنرانی منصور ارضی منتشر شده، وی با اشاره به اقدامات مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و برنامه‌های دولت حسن روحانی می‌گوید: "اون یارو آخرش در استخر مرد، این یارو هم آخرش در استخر می‌میرد."

 

در رابطه با همین موضوع عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس هفتم تا دهم شورای اسلامی، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: تجمع طلاب قم و همچنین سخرانی آقای ارضی به طور کلی خلاف قانون است و دارای ایراد است چراکه در این تجمع و سخنرانی رئیس جمهور کشور تهدید شده است.

 

وی ادامه داد: رئیس جمهور دارای حکم تنفیذ رهبری است و تا زمانی که این حکم از ایشان گرفته نشده است لازم است در جایگاه شخصیت دوم کشور فعالیت کند و هرگونه توهین به وی دارای مجازات است. از طرفی مقام معظم رهبری در سخرانی اخیر خود اشاره به ماندگاری دولت با قدرت بالاتر کرده اند پس؛ هرکسی در کوچه یا خیابان اجازه توهین و تهدید به آقای روحانی را ندارد.

 

رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس همچنین افزود: آیت الله مکارم شیرازی از مراجع اعظم تقلید کشور نیز در طی صدور بیانیه ای این موضوع و متخلفان را محکوم کردند. همین مسئله نمایانگر خطای گسترده برخی از طلاب که در تجمع حاضر بودند و آقای ارضی و دستان پشت پرده را به دنبال دارد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دهم خاطرنشان کرد: تاکنون شاهد هیچ گونه واکنشی از سوی نهاد ریاست جمهوری، شورای عالی امنیت ملی، وزارت کشور و معاونت حقوقی رئیس جمهوری نبوده ایم. لذا؛ لازم است از سوی ارگان های مرتبط هرچه زودتر شکایت نامه ای تنظیم و این اقدام ناشایست برخی از افراد پیگیری شود.

 

وی در پایان درباره این که آیا نمایندگان در این امر ورود پیدا خواهند کرد یا خیر، اظهار کرد: نمایندگان مجلس نمی توانند به صورت مستقیم در این مسئله دخالت و یا ورود پیدا کنند اما اگرارگان های ذی ربط اقدام به  پیگیری کنند، نمایندگان حتما از آن ها حمایت خواهند کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر