کد خبر: 49750
A
در گفت و گوی دیده بان ایران با رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مطرح شد؛

طرح استیضاح ها به دلیل درخواست مطالبات مردم تا زمانی که عملکرد مثبتی از سوی دولت حاصل نشود، ادامه خواهد داشت/ با توجه به نابسامانی های گسترده در بازار خودرو، ال سی ها و نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی با استیضاح شریعتمداری موافقت خواهد شد

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در مجلس دهم درباره طرح استیضاح ها خاطرنشان کرد: طرح استیضاح ها به دلیل درخواست مطالبات مردم تا زمانی که عملکرد مثبتی از سوی دولت در عرصه های متفاوت برای کنترل و بهبود آن ها دیده نشود، ادامه خواهد داشت.

طرح استیضاح ها به دلیل درخواست مطالبات مردم تا زمانی که عملکرد مثبتی از سوی دولت حاصل نشود، ادامه خواهد داشت/ با توجه به نابسامانی های گسترده در بازار خودرو، ال سی ها و نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی با استیضاح شریعتمداری موافقت خواهد شد

دیده بان ایران: امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و سیاست های داخلی، در پاسخ به این موضوع که آیا سوال از رئیس جمهور به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد یا خیر، به خبرنگار پارلمانی دیده بان ایران گفت: یکی از مباحث مهم برای نمایندگان این بود که رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا کند چرا که تاکنون دکتر روحانی در مجلس حضور پیدا نکرده بودند و در واقع به طور معینی با مردم به صحبت نپرداخته بودند.

وی ادامه داد: مسئله صحبت با مردم بسیار مهم است به عنوان مثال اردوغان باتوجه به شرایط کنونی خود با مردم صحبت کرد و مردم ترکیه اقدام به آتش زدن دلارها و گوشی های آیفون خود کردند. رئیس جمهور ما نیز که طبیعتا عملکردی بهتر از اردوغان دارند باید با مردم صحبت کنند تا بتوانند چالش های پیش رو را کنترل کنند.  جلسه روز گذشته نیز جلسه خوبی بود.

 

رئیس مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس در خصوص ضعف روحانی در تغییر تیم اقتصادی خود و عملکرد ضعیف وزارت صنعت اظهار کرد: بنده به همراه تعداد زیادی از همکارانم همواره از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار انتشار لیست دریافت کنندگان ارز بوده ایم ولی متاسفانه به صورت مداوم دراین امر وقفه می افتد چراکه برخی از افراد خواستار افشا شدن رانت خواری آقازاده ها نیستند!!!

 

خجسته همچنین افزود: به طور قاطعانه می توان گفت که بیشتر کسانی که ارز های دولتی جهت وارد کردن کالاهای ضروری را دریافت کرده اند، نه تنها کالاهای وارداتی آن ها مورد نیاز نبوده است بلکه می توان گفت که این افراد فاقد تخصص و مهارت لازم در این عرصه هستند. 

 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی درخصوص این که آیا طرح استیضاح شریعتمداری رای مثبت خواهد گرفت یا خیر، تصریح کرد: باتوجه به شرایط مجلس و همچنین  نابسامانی های گسترده در بازار خودرو؛ بنده معتقدم که با استیضاح و کنارگذاشته شدن وی موافقت خواهد شد چرا که نمایندگان از تخلف و فساد در ثبت سفارش ها و مبحث ال سی ها شکایت بسیار دارند. 

 

نماینده مردم همدان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: آقای روحانی هم اکنون با توجه به شرایط کنونی لازم است مشکلات را با مردم درمیان بگذارد. روز گذشته آقای روحانی نیاز بود برنامه اقتصادی را به مردم تقدیم می کرد که متاسفانه نسبت به این مردم بی لطفی شد.

 

وی اظهار کرد: طرح استیضاح ها به دلیل درخواست مطالبات مردم تا زمانی که عملکرد مثبتی از سوی دولت در عرصه های متفاوت برای کنترل و بهبود آن ها دیده نشود، ادامه خواهد داشت.  

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر