کد خبر: 5307
A
فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با دیده بان ایران:

فراکسیون امید فردا با روحانی در مورد مسائل ملی و زنان صحبت می کند

فاطمه ذوالقدر" نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، با اشاره به دیدار اعضای فراکسیون امید با رییس جمهور، اظهار داشت: فردا صبح اعضای هیات رئیسه فراکسیون با روحانی دیدار خواهند کرد و در مورد مسائل ملی و زنان مباحثی طرح خواهد شد.

فراکسیون امید فردا با روحانی در مورد مسائل ملی و زنان صحبت می کند

"فاطمه ذوالقدر" نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، با اشاره به دیدار اعضای فراکسیون امید با رییس جمهور، اظهار داشت: فردا صبح اعضای هیات رئیسه فراکسیون با روحانی دیدار خواهند کرد و در مورد مسائل ملی و زنان مباحثی طرح خواهد شد. 

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار مسائل و مشکلات مربوط به حوزه زنان مطرح خواهد شد.

نماینده مردم تهران با اشاره به جلسه روز گذشته مجلس در دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی و همچنین نقش عارف در هماهنگی های فراکسیون، افزود: خوشبختانه فراکسیون امید با ریاست عارف توانست نقش بسیار عالی را ایفا کند.

ذوالقدر گفت: در طی جلساتی که برگزار شد توانستیم توجه  مستقلین را جلب کنیم تا بتوانیم رای بالایی به وزرای پیشنهادی بدهیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا فراکسیون گزینه ای برای معاونت میراث فرهنگی در نظر دارد، افزود: در این مورد اطلاعی ندارم.

نماینده مردم تهران با اشاره به حضور زنان در جلسه روز گذشته مجلس، تصریح کرد: همه نمایندگان خانم برای ارائه نظراتشان در مورد وزرای پیشنهادی ثبت نام کردند اما متاسفانه به دلیل قرعه کشی این امکان فراهم شد.

ذوالقدر خاطر نشان کرد: برای صحبت کردن خانم سلحشور هم رایزنی هایی را انجام دادیم که در نهایت ایشان به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی گفت: حتی هیچ خانمی برای شمارش اراء حضور نداشت لذا ما خودمان درخواست کردیم و حضور یافتیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر