کد خبر: 61706
A

طاهر نژاد عضو ارشد کارگزاران: دولت روحانی اراده ای برای داشتن سخنگو ندارد/ واعظی به طور غیر رسمی کار سخنگو را انجام می دهد

یدالله طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در ارزیابی سخنگو نداشتن دولت در شرایط بحرانی کشور گفت: در گذشته هم اینطور نبوده که همیشه دولت سخنگو داشته باشد و اصولا همه دولت‌ها در بیشترین دورانشان فاقد سخنگو بوده اند و دولت آقای روحانی هم از این قاعده مستثنی نیست. وی ادامه داد: البته ظاهرا آقای واعظی بطور غیررسمی دارد کار همان سخنگوی دولت را انجام می‌دهد، هرچند که بطور رسمی این مساله اعلام نشده است.

طاهر نژاد عضو ارشد کارگزاران: دولت روحانی اراده ای برای داشتن سخنگو ندارد/ واعظی به طور غیر رسمی کار سخنگو را انجام می دهد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ، یدالله طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در ارزیابی سخنگو نداشتن دولت در شرایط بحرانی کشور گفت: در گذشته هم اینطور نبوده که همیشه دولت سخنگو داشته باشد و اصولا همه دولت‌ها در بیشترین دورانشان فاقد سخنگو بوده اند و دولت آقای روحانی هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: البته ظاهرا آقای واعظی بطور غیررسمی دارد کار همان سخنگوی دولت را انجام می‌دهد، هرچند که بطور رسمی این مساله اعلام نشده است.

طاهرنژاد خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به نظر نمی‌رسد هم اکنون دولت اراده‌ای برای داشتن سخنگو داشته باشد، زیرا سخنگو باید مرتب تازه‌هایی را برای اغناء افکار عمومی داشته باشد و شاید در شرایط فعلی و با توجه به وضعیت اقتصادی و نیازمندی‌های موجود، دولت برای عبور از بحران بیشتر سکوت را ترجیح می‌دهد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی همچنین با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی تنها گذاشتن دولت راهی از پیش نمی‌برد، یادآور شد: به نظرم با توجه به شرایط فعلی پیش آمده، چاره‌ای جز حمایت از دولت نداریم تا بتواند مشکلات را پشت سر بگذارد و چه در عرصه داخلی و چه بین المللی از این سختی‌ها عبور کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر