کد خبر: 6171
A
برای انجام سفری دو روزه؛

معاون اول رییس جمهور وارد استان کرمان شد

به گزارش دیده بان ایران؛ دکتر اسحاق جهانگیری ظهر امروز (دوشنبه) پس از ورود به فرودگاه سیرجان از سوی استاندار و مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور وارد استان کرمان شد

به گزارش دیده بان ایران؛ دکتر اسحاق جهانگیری ظهر امروز (دوشنبه) پس از ورود به فرودگاه سیرجان از سوی استاندار و مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور قرار است تا ساعتی دیگر ورزشگاه سیرجان و سپس کارخانه گندله سازی این شهرستان را افتتاح کند.

دکتر جهانگیری همچنین در جلسه توسعه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد و سپس در جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمان شرکت خواهد کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین روز سه شنبه از شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج بازدید و طرح های آبرسانی چند روستا را به طور همزمان افتتاح خواهد کرد.

افتتاح نیروگاه برق کهنوج و برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر دو روزه است.

وزرای صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان و رییس سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری در این سفر همراه معاون اول رییس جمهور هستند.

دکتر جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه سیرجان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این سفر توفیق یافته ایم که از جنوب استان و شهرستان های جیرفت، کهنوج و قلعه گنج نیز بازدید کنیم.

وی افزود: در شهرستان سیرجان نیز یک طرح مهم صنعتی در گل گهر افتتاح خواهد شد که یک کارخانه گندله سازی است.

دکتر جهانگیری ادامه داد: ورزشگاهی نیز در شهرستان سیرجان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که متعلق به گل گهر است و پس از افتتاح در خدمت مردم سیرجان خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه در شهرستان های جیرفت، کهنوج و قلعه گنج نیز برنامه هایی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: یک نیروگاه در قلعه گنج مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. این شهرستان جزو مناطق محروم استان کرمان است و بعنوان شهر نمونه از نظر اقتصادی مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با مسئولین استان و شهرستان ها نیز جلساتی خواهیم داشت و مشکلات پیش روی توسعه استان و اجرای اقتصاد مقاومتی بررسی خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر