کد خبر: 6760
A

همایش فصلی خانه احزاب ۲۵ آذرماه با حضور جهانگیری برگزار می‌شود

همایش فصلی خانه احزاب با عنوان «احزاب و اقتصاد مقاومتی» ۲۵ آذرماه در سالن شهید رجایی وزارت کشور و با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار خواهد شد.

همایش فصلی خانه احزاب ۲۵ آذرماه با حضور جهانگیری برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده با ایران، بیست‌وهشتمین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران عصر دوشنبه به‌ ریاست قدرتعلی حشمتیان، رئیس این تشکل صنفی-سیاسی و با حضور بهروز کمالوندی، معاون حقوقی و سخنگوی سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل‌نظر میان اعضای شورای مرکزی مصوب شد همایش فصلی خانه احزاب با عنوان «احزاب و اقتصاد مقاومتی» ۲۵ آذرماه در سالن شهید رجایی وزارت کشور و با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری و با سخنرانی علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس و علی عسکری، رئیس  سازمان صداوسیما برگزار شود.

همچنین در پایان این جلسه، معاون حقوقی و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به موضوع برجام اظهار داشت: موضوع انرژی هسته‎ای حدود ۱۴ یا ۱۵ سال است که در کشور ما مطرح شده و رهبری نیز درباره این موضوع تأکید می‌کنند که دولت‎ها می‌آیند و می‌روند، اما نگاه بلندمدت به انرژی هسته‌ای فراموش نخواهد شد. در نتیجه سازمان انرژی اتمی نیز بر مبنای قدرت‎افزایی هسته‎ای توام بر غنی‎سازی حرکت می‎کند.

مشروح سخنان بهروز کمالوندی در این جلسه، متعاقباً اعلام می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر