کد خبر: 8195
A

کواکبیان: آن قسمت «انتم سکاری» را گرفته اند و «ولا تقربوا الصلاة» را رها کرده اند/ هیچ وقت نمیخواهیم مجلس ششم تکرار شود

عضو فراکسیون امید که از تأخیر در تذکر شفاهیش گله‌مند بود، این اتفاق را ناشی از تلاش مطهری برای دموکرات نشان دادن خود دانست و ضمن حمایت از محمود صادقی و فراکسیون امید گفت:هیچ وقت نمی‌خواهیم مجلس ششم تکرار شود.

کواکبیان: آن قسمت «انتم سکاری» را گرفته اند و «ولا تقربوا الصلاة» را رها کرده اند/ هیچ وقت نمیخواهیم مجلس ششم تکرار شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس دهم، در جلسه علنی چهارشنبه-17 آذر- فرصت یافت تا در تذکر شفاهی به بیان نظراتش بپردازد، فرصتی که از نگاه کواکبیان دیر به نامش ثبت شد.

این نماینده مجلس دهم در انتقاد از به تأخیر افتادن زمان بیان تذکر شفاهیش، گفت: من متعجبم که چرا به من وقت داده شد، احتمالا دیگر نمی توانستند،‌ چون سه روز است که این موضوع را عقب انداختند. من توهم توطئه ندارم. من از صبح در نوبت بودم، علی آقای مطهری برای آنکه خواست خیلی دموکرات باشد به من وقت ندادند. چون علیه یکی از دوستان ما آقای صادقی حرف های نادرستی زده شد.

وی در دفاع از محمود صادقی افزود: «ولا تقربوا الصلاة وانتم سکاری»، آن قسمت «انتم سکاری» را گرفته اند و «ولا تقربوا الصلاة»را رها کرده اند. حالا این حرف هایم را حساب نکنید و بگذارید تذکر دو دقیقه ای خودم را بگویم آقای مطهری.

مطهری در پاسخ به کواکبیان گفت: البته حرف شما موجب شد برای بنده حق ماده 79 ایجاد کنید- که پاسخ شما را بگویم- اما فعلا میگذریم.

کواکبیان پس از این جمله مطهری از او تشکر کرد و سرانجام به تذکر شفاهیش آن هم با رنگ و بوی سیاسی پرداخت: تذکر سیاسی من این است که برخی در فضای مجازی نسبت به عملکرد اصلاح طلبان مجلس دهم و فراکسیون امید حرف و حدیث هایی مطرح میکنند که بنده به عنوان کوچکترین این فراکسیون میگویم که ما قطعا در زمینی که دیگران بخواهند برای ما طراحی کنند،‌ بازی نخواهیم کرد. قطعا از حقوق نمایندگان و جایگاه مجلس دفاع میکنیم. اما هیچ وقت نمیخواهیم مجلس ششم تکرار شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر