کد خبر: 90162
A

محمد مهاجری خطاب به امام جمارانی: آیا روح امام از ساختن آن همه برجهای اشرافی و شیک که قیمتش سر به آسمان می زند راضی است؟

حجت الاسلام مهدی امام جمارانی در نامه ای که به شهردارتهران نوشته به بهانه دفاع از حق مردم مستضعف جماران، ممانعت شهرداری از احداث برج و ساختمانهای چندین طبقه در منطقه را نکوهش کرده و شهرداری را متهم کرده که با اجازه ندادن به برج سازان می خواهد قیمت املاک را کاهش دهد و بعدا آنها را به ثمن بخس بخرد.

محمد مهاجری خطاب به امام جمارانی:  آیا روح امام از ساختن آن همه برجهای اشرافی و شیک که قیمتش سر به آسمان می زند راضی است؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام مهدی امام جمارانی در نامه ای که به شهردارتهران نوشته به بهانه دفاع از حق مردم مستضعف جماران، ممانعت شهرداری از احداث برج و ساختمانهای چندین طبقه در منطقه را نکوهش کرده و شهرداری را متهم کرده که با اجازه ندادن به برج سازان می خواهد قیمت املاک را کاهش دهد و بعدا آنها را به ثمن بخس بخرد.

آقای جمارانی در این نامه نوشته است روح امام(ره) از این اقدام شهرداری راضی نیست!

لابد آقای جمارانی (که در نامه خود به شهرداری با لحنی که بوی منت می دهد،از واگذاری خانه اش به امام یاد می کند) این روزها در منطقه جماران تردد دارد. آیا روح امام از ساختن آن همه برجهای اشرافی و شیک که قیمتش سر به آسمان می زند راضی است؟ آیا ایشان خبر ندارد بیش از سه چهارم اهالی کنونی جماران ، مردم بومی آن منطقه نیستند و در سالهای اخیر جمارانی شده اند؟

اگر آقای جمارانی از مستضعفین منطقه یاد می کنند و دل برای آنها می سوزانند، پس چرا خواستار مجوز برای برج سازی در زمینهایی هستند که هرگز متعلق به مستضعفین منطقه نبوده است؟

اگر آقای جمارانی مدافع مستضعفان منطقه هستند چگونه راضی شدند یک “مال” بزرگ به همراه چندین طبقه تجاری در یک معبر ۱۰متری ( با مساعدت شهرداری در دوره آقای قالیباف) ساخته شود و آرامش مردم به هم بریزد ؟

اینکه چرا شهردارتهران با برجسازی در جماران موافق نیست لابد موضوعی است که خود، پاسخ خواهد داد اما دفاع آقای جمارانی شائبه آن را دارد که بسازوبفروش ها و زمین خوارها زیر عبای حمایت ایشان، دنبال نان و آب خودشان هستند و از یک روحانی بومی که حق آب و گل دارد سوءاستفاده می کنند.

دوست دارم آقای امام جمارانی که بخاطر سابقه چپ بودنش نمی تواند با سرمایه داران بزرگ و سودجو، دمخور باشد بگوید این نامه را من ننوشته ام یا اگر هم امضا کرده ام با اغوای فلانی و بهمانی بوده است.

آقای جمارانی همچنان نزد مردم قدیمی جماران محترم است به شرط آنکه اجازه ندهد سودجویان و برجسازان و برخی نزدیکان، تتمه این حرمت را جارو کنند.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر