کد خبر: 93368
A

واکنش معصومه ابتکار به توهین جنسیتی یک نماینده مجلس/آقای رضاخواه،از شما که هم سن فرزند من هستید!

ابتکار هم در پاسخ به مجتبی رضا خواه نماینده تهران نوشت: «‌‎آقای رضاخواه،از شما که هم سن فرزند من هستید،بعنوان نماینده مجلس، بعید بود از کنایه معاندین به تسخیر سفارت آمریکا استفاده کنید. شما بیاد ندارید ولی امام راحل آنرا انقلاب دوم نامیدند و معاندین آن را در سطح بالا رفتن از دیوار خفیف کردند، شما اما با چاشنی زشت جنسیتی توهینِ مضاعف کردید.»

واکنش معصومه ابتکار به توهین جنسیتی یک نماینده مجلس/آقای رضاخواه،از شما که هم سن فرزند من هستید!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، پیرامون اظهارات اخیر حسن روحانی در خصوص صلح در حساب توییتری خود نوشته بود: «‌«صلح بهتر است »

قرآن کریم صلح را از خانواده خواسته ... و الصلح خیر ...  

پیامبر اکرم همواره  از صلح استقبال کردند

امام حسن ع با حسن خلق مرام صلح را بر پا کرد

امام حسین ع را وادار به جنگ کردند

امام رضا ع هم خواستار صلح شد 

حالا همین مطالب را رییس جمهور گفته!

چرا اینقدر بر اشفتید؟»

این توییت ابتکار با پاسخ مجتبی رضاخواه، نماینده تهران در مجلس همراه شد. رضاخواه در صفحه توییترش خطاب به ابتکار نوشت: «‌سرکار خانم ابتکار گفته‌اند که قرآن کریم طالب صلح در خانواده است و بعد معترض شده که چرا از سخن رییس‌جمهور برآشفتید! به عبارت ساده‌تر ایشان مشکل آمریکا با ایران را مشکل زناشویی می‌داند! این سطح از تحلیل به کنار، اما آیا شما بخاطر مشکلات زناشویی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتید؟!»

ابتکار هم در پاسخ به نماینده تهران نوشت: «‌‎آقای رضاخواه،از شما که هم سن فرزند من هستید،بعنوان نماینده مجلس، بعید بود از کنایه معاندین به تسخیر سفارت آمریکا استفاده کنید. شما بیاد ندارید ولی امام راحل آنرا انقلاب دوم نامیدند و معاندین آن را در سطح بالا رفتن از دیوار خفیف کردند، شما اما با چاشنی زشت جنسیتی توهینِ مضاعف کردید.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر