کد خبر: 93733
A

محسن کوهکن، فعال سیاسی اصولگرا: باید ایرادات انتخابات ریاست جمهوری بر طرف شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دلسوزان نظام و کسانی که مدعی هستن انگیزه خدمت به مردم را دارند باید ایراد انتخابات ریاست جمهوری را برطرف کنند.

محسن کوهکن، فعال سیاسی اصولگرا: باید ایرادات انتخابات ریاست جمهوری بر طرف شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن کوهکن، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه برخی از سیاسیون پس از مدت‌‎‌ها دوری از عالم سیاست، برای انتخابات ریاست جمهوری آینده اعلام حضور کرده‌اند اظهار کرد: ایراد و اشکالی برای ریاست جمهوری وجود دارد که دلسوزان نظام و کسانی که مدعی هستند انگیزه خدمت به مردم را دارند باید این چالش یا همان ایراد را برطرف کنند.

او ادامه داد: نحوه انتخاب رئیس جمهور در کشور‌های دیگر متفاوت‌تر است، زیرا احزاب قدرتمندی وجود دارند و تقریبا این حزب‌ها در انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: در کشور‌های دیگر، احزاب برنامه‌های خود را چند ماه قبل اعلام می‌کنند تا مردم اطلاعات کافی داشته باشند که کار خوبی هم است، زیرا نگاه مردم و رای‌دهندگان جهت می‌گیرد.

کوهکن یادآور شد:، اما در ایران به این شکل نیست، هرفردی اگر توانایی حل مشکلات را درون خود ببیند وارد انتخابات می‌شود که در این کار اشکالاتی وجود دارد، برای مثال بنده در سال ۷۶ در ستاد آقای ناطق نوری بودم، او برنامه‌ای مدون برای خود ترتیب داده بود، اما رقیب به گفته خودش هیچ برنامه‌ای در اختیار نداشت.

 

او افزود: از دوم خرداد سال ۷۶، انتخابات ریاست جمهوری رقابت میان اشخاص شد و حضور فرد هم برآیند خرد جمعی نبود . حتی اگر آن فرد رای هم  بیاورد مقوله‌ای به نام برنامه محوری وجود ندارد، مناظره‌های قبل را اگر دوباره مشاهده کنید متوجه می‌شوید که این مناظره‌ها برنامه محور نبود که حتما تبعات منفی می‌تواند برای جامعه داشته باشد.

منبع: باشگاه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر