کد خبر: 126427
A

ماجرای قندک صدا کردن شهره لرستانی توسط سعید امیرسلیمانی

سعید امیرسلیمانی در یک برنامه تلویزیونی با بازگو کردن خاطراتی از پشت صحنه سریال «فرار بزرگ»، ماجرای قندک صدا کردن شهره لرستانی در این مجموعه طنز را تعریف کرد.

ماجرای قندک صدا کردن شهره لرستانی توسط سعید امیرسلیمانی

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ سعید امیرسلیمانی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که مهمان برنامه «سریالیست» شبکه یک سیما بود، خاطره‌ای جالب از بازی با شهره لرستانی در سریال «فرار بزرگ» را بازگو کرد.

او درباره قندک صدا کردن شهره لرستانی در این سریال گفت: «خانم شهره لرستانی، نقش همسر من را در این سریال بازی می‌کرد، من می‌دانستم خارجی‌ها به همسر خود هانی می‌گویند، با خودم گفتم ما که خارجی نیستیم، تا به ذهنم رسید بگویم قندک. رفتم پیش آقای لطیفی گفتم: «من بگم قندک؟» گفت: «بله بله، بگو خیلی قشنگ است». این همه جا پیچید، همه جا می گفتن ببین قندک تو دارد می‌آید.»

«فرار بزرگ» مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی سیامک صفری بود که در پاییز و زمستان سال ۱۳۸۳ از شبکه یک پخش شد.

سعید امیرسلیمانی، برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، انوشیروان ارجمند، شهره لرستانی، پرستو گلستانی، سیدجواد رضویان، رابعه اسکویی و... در این سریال بازی می‌کردند./خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر