کد خبر: 126715
A

رد پای بازیگر زن سینما در محل اقامت خواننده جنجالی در ترکیه | بازیگر نیسان آبی مهاجرت کرد؟

یک ویدئوی چند ثانیه‌ای که سحر قریشی را در محوطه یک ویلای مجلل کنار آتش نشان می‌دهد، غوغایی در اینستاگرام به پا کرده. چرا؟ چون می‌گویند این خانه محل سکونت امیر تتلو در ترکیه است.

رد پای بازیگر زن سینما در محل اقامت خواننده جنجالی در ترکیه | بازیگر نیسان آبی مهاجرت کرد؟

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه امیر تتلو و سحر قریشی جدی‌تر از قبل شده. موضوعی که از چند هفته پیش طبق شواهد مختلف در حد یک شایعه مطرح بود. حالا البته کل این داستان ممکن است یک جنجال ساختگی برای جذب فالوئر باشد.

به‌ خصوص که سحر قریشی به‌تازگی در یوتیوب هم فعال شده و شاید می‌خواهد با این سناریو صفحه یوتیوبش را تبلیغ کند. در غیر این صورت آیا باید بگوییم سحر قریشی هم قدم در مسیر ریحانه پارسا گذاشته؟! با این تفاوت که او از ریحانه پارسا در فیلم و سریال‌های بیشتری بازی کرده و همین الان هم سریال نیسان آبی را در حال پخش دارد و بازیگر کاملا شناخته شده و حرفه‌ای است که در همین ایران هم به‌اندازه کافی درآمد و شهرت دارد و یکی از سلبریتی‌های حرفه‌ای به‌شمار می‌رود. پس ماجرا چیست؟

جرقه اول حدود یک ماه پیش با انتشار یکی از آهنگ‌های تتلو به‌نام انتظار شروع شد که در متن آن به «سحر» اشاره شده بود. این اتفاق مصادف بود با زمانی‌که امیر تتلو تا حدودی از حاشیه‌سازی در فضای مجازی دست کشیده بود و صحبت از ازدواج می‌کرد. کمی جلوتر تتلو آدرس صفحه یوتیوب سحر قریشی را به اشتراک گذاشت. از سوی دیگر اکانت یوتیوب تتلو به‌جز امیر دیوا و سحر قریشی کاربر دیگری را فالو نمی‌کند.

در نتیجه با این اتفاق هیاهویی در فضای مجازی به‌راه افتاد که سوژه این خواننده همان سحر قریشی است. این موضوع اما با انتقاد بعضی هواداران امیر تتلو مواجه شد اما خواننده نوشت: «شما باید به انتخاب من احترام بگذارید.» چند روز بعد دوباره ورق برگشت و تتلو متنی منتشر کرد از این قرار که سحر قریشی در یوتیوب صفحه ساخته و برای اینکه آدرس‌های فیک را کسی دنبال نکند، صفحه‌اش را فقط معرفی کرده.

بعد هم که یک فیلم چند ثانیه‌ای منتشر شد از سحر قریشی در محوطه یک ویلا. جایی‌که مشخصات آن با محل اقامت امیر تتلو در استانبول مطابقت دارد و احتمالا نشان می‌دهد این دو نفر با هم ملاقات داشتند. جالب آنکه قریشی هفته پیش اعلام کرد که شایعه‌پردازان را از طریق پلیس فتا پیگیری خواهد کرد اما این، قبل از انتشار فیلم ویلا بود. گفتنی است اخیرا بخش‌هایی از سریال نیسان آبی با بازی سحر قریشی در ترکیه فیلمبرداری شده بود.

 بعد از جریانات اخیر اما بعضی رسانه‌ها تیتر زدند که سحر قریشی به ترکیه مهاجرت کرده. چنین برداشتی اما تا اینجا عجولانه به‌نظر می‌رسد. همچنان احتمال قوی‌تر این است که این افراد یک سناریوی جعلی برای جذب فالوئر راه انداخته‌اند. تتلو قبلا با دنیا جهانبخت و نیلی افشار هم ماجرای مشابهی داشت. یا بعضی گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی مثل پویان مختاری و ساشا سبحانی و… حداقل تا قبل از بازداشت و استرداد میلاد حاتمی، خیلی مفصل از این نمایش‌ها راه می‌انداختند.

حتی سحر قریشی اگر در چنین اقداماتی مشارکت داشته باشد هم با قطعیت نمی‌توانیم بگوییم او مهاجرت کرده. چون قبلا افرادی مثل مهراد جم یا محسن افشانی هم در ترکیه با گعده گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی همکاری کردند و بعد از مدتی بدون مشکل برگشتند. از سوی دیگر سحر قریشی همیشه یک کاراکتر جنجالی در سینمای ایران بوده. از او مصاحبه‌ها و فیلم‌های فراوانی در فضای مجازی وجود دارد که تقریبا همه آنها حاوی نکات جنجالی هستند. مثل مرافعه‌اش با مهناز افشار، اختلاف شدیدش با لیلا اوتادی و یا شوخی نابه‌هنجاری که با یک پارکبان کرد و منتهی به عذرخواهی‌اش شد.

همین‌طور ماجراهای مهرورزانه‌اش! از سال‌ها پیش ماجرای ازدواج اول او تا مدت‌ها نقل محافل رسانه‌ای بود. مهران اخوان ذاکری همسر سابق این بازیگر سینما و تلویزیون مرتب به رسانه‌ها نامه می‌نوشت که همسرش بعد از بازی در سریال دلنوازان با او زندگی نمی‌کند و قصد دارد طلاق بگیرد. این ازدواج حدود ۵ سال و تقریبا تا قبل از ورود جدی سحر قریشی به دنیای سینما و تلویزیون طول کشید. مدتی بعد از این جدایی، خبر ازدواج او با امید علومی مطرح شد.

سحر قریشی در مصاحبه با رضا رشیدپور تایید کرد که با خواننده پاپ نامزد کردند و محرم هستند اما در نهایت این آشنایی به ازدواج ختم نشد و جدا شدند. انتشار تصاویر دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی بحث ازدواج این دو چهره سرشناس را هم در سال ۱۳۹۶ مطرح کرد و بعدتر عکس‌های صمیمی‌تری هم از آن‌ها منتشر شد اما این رابطه هم به مرحله ازدواج نرسید و مهدی طارمی در یک استوری توضیح داد که یک رابطه خصوصی داشتیم تمام شد و رفت.

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ در تهران است و صفحه اینستاگرام او ۹٫۶ میلیون فالوئر دارد. بازیگری که با سریال تلویزیونی دلنوازان حسین سهیلی‌زاده در سال ۱۳۸۸ به شهرت رسید و در ادامه بیشتر در پروژه‌ چهره‌هایی مثل آرش معیریان و محمدحسین فرحبخش و مسعود ده‌نمکی حضور پیدا کرد. آیا سفر جنجالی او به ترکیه به معنی پایان حضور او در سینما و تلویزیون ایران است؟

سابقه مهاجرت و رفتارهای اینچنینی برخی بازیگران سینما نشان داده که عاقبت خوبی در انتظار آنها نیست. از رامسین کبریتی تا ریحانه پارسا و ... همگی پس از خروج از ایران پس از چندی محو شدند و برخی مانند نعیمه نظام دوست پس از پشیمانی به کشور بازگشتند./هفت صبح

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر