کد خبر: 130777
A

تخریب آرامگاه حبیب؛ اعتراضِ خانواده این خواننده: قانون با ما نیست؛ اگر ناراحت هستید، پیکر او را منتقل می‌کنیم/FILM

همسر حبیب محبیان، خواننده ایران که شش سال پیش در یکی از روستاهای رامسر درگذشت، از ویران کردن بخشی از آرامگاه او خبر داد. ناهید بسیم در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرده است، گفته اگر کسانی از دفن همسرش در این منطقه ناراحت هستند، او می‌تواند پیکر حبیب را به جایی دیگر منتقل

تخریب آرامگاه حبیب؛ اعتراضِ خانواده این خواننده: قانون با ما نیست؛ اگر ناراحت هستید، پیکر او را منتقل می‌کنیم/FILM

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ همسر حبیب محبیان، خواننده ایران که شش سال پیش در یکی از روستاهای رامسر درگذشت، از ویران کردن بخشی از آرامگاه او خبر داد. ناهید بسیم در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرده است، گفته اگر کسانی از دفن همسرش در این منطقه ناراحت هستند، او می‌تواند پیکر حبیب را به جایی دیگر منتقل 

 

همسر حبیب می‌گوید: «این دومین بار است که به این آرامگاه آسیب زده‌اند. اگر کسانی در روستای نیاسته ناراحت هستند، ما می‌توانیم پیکر حبیب را ببریم. البته از کسانی که به شوهر من لطف دارند، سپاسگزارم. او به همه مردم تعلق دارد.»

حبیب محبیان که از خوانندگان سرشناس پیش از انقلاب بود، در سال ۱۳۶۲، از ایران به آمریکا مهاجرت کرد. او در سال ۱۳۸۸ با نگاشتن نامه‌ای به رئیس‌جمهور وقت، خواستار برگشت به کشور شد و با موافقت ضمنی مسوولان، به‌همراه خانواده‌اش به ایران بازگشت و در رامسر خانه گرفت.

این خواننده، با وجود درخواست‌های بسیار، هیچ‌گاه موفق به گرفتن مجوز کار در ایران نشد و سرانجام، جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، در ۶۸ سالگی بر اثر ایست قلبی در روستای نیاسته رامسر درگذشت و پیکرش اجازه انتقال به تهران و خاکسپاری در زادگاهش را نیافت.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر