کد خبر: 154674
A

تحریم نمایشگاه کتاب توسط ناشران+ اسامی ناشران

تحریم نمایشگاه به‌معنای فروشگاهی آن چندسالی است که شکل جدی‌تری به‌خود گرفته است. ناشران در حمایت از این رویه غلط ‌نمایشگاه را تحریم کردند و تأکید کردن که اهالی کتاب برای خرید کتاب‌هایشان می‌توانند ازطریق کتابفروشی‌ها اقدام نمایند.

تحریم نمایشگاه کتاب توسط ناشران+ اسامی ناشران

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تحریم نمایشگاه به‌معنای فروشگاهی آن چندسالی است که شکل جدی‌تری به‌خود گرفته است. در این مسیر ابتدا کتابفروشان به‌تظلم‌خواهی برخاستند و عده‌ای از اهالی کتاب (خریدار، نویسنده، مترجم) در ‌حمایت از کتابفروشی‌ها و شبکه پخش کتاب به‌تحریم نمایشگاه پیوستند. مدتی نگذشت که ناشرانی هم در حمایت از این رویه غلط ‌نمایشگاه را تحریم کردند و تأکید کردن که اهالی کتاب برای خرید کتاب‌هایشان می‌توانند ازطریق کتابفروشی‌ها اقدام نمایند.

امسال این حرکت با قدرت بیشتری در حال وقوع است و نمایشگاه به‌شکل گسترده‌تری تحریم گردیده و ناشران بیشتر و مهمتری به‌این کمپین پیوسته‌اند. در این میان پیوند حرفه‌ای عمیق‌تری میان کتابفروشان و ناشرانی که به‌تحریم نمایشگاه پرداخته‌اند صورت گرفته و کتابفروشها به‌صورت ویژه کتابهای ناشران تحریم کننده نمایشگاه را در همین ایام به‌خوانندگان عرضه می‌کنند. و کتابفروشی‌ها با گذشت از حاشیه سود خود و یا کم کردن آن سعی در همدلی و همراهی بیشتر باناشران تحریم‌کننده نمایشگاه دارند.

فهرست ناشران تحریم کننده نمایشگاه (این فهرست به‌روز می‌شود)

اطراف

ایران‌بان

بدرقه جاویدان

بیدگل

پریان

توس

خاموش

عماد

رازبارش

روشنگران و مطالعات زنان

فرهنگ نشر نو

قطره

ققنوس

کتاب پارسه

گیسا

مازیار

مثلث

مرکز

نظر

نیلوفر

نیماژ

ویدا

ویژه نشر

منبع: دیدار

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر