کد خبر: 22544
A

یادگاران انقلاب مهمان هشتمین روز «ماه تمام»

هشتمین برنامه «ماه تمام» با حضور محمدرضا طالقانی، شنبه 13 خرداد از شبکه دو پخش می شود.

 

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،هشتمین برنامه «ماه تمام» در حالی روی آنتن می رود که مصادف با شب ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) است و به همین مناسبت میزبان مهمانانی همچون محمد گلریز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، حاج محمدرضا طالقانی و حاج اکبر صالحی خواهد بود.

در این برنامه که با حال و هوای مناسبتهای ۱۴ و ۱۵ خرداد از شبکه دو پخش می شود، محمد گلریز از خوانندگان انقلابی کشورمان ترانه هایی مناسب این فضا را برای حضار و بینندگان اجرا می کند.

در بخش حضور مهمانان هم آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، جانباز هفتاد درصد هشت سال دفاع مقدس در شلمچه و نماینده مردم رشت در نهمین و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در حال حاضر عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان است در برنامه حضور خواهند داشت و از خاطرات زمان ارتحال امام خمینی(ره) و مبارزات انقلابی در دوران قبل از انقلاب مطالبی را بیان می کنند.

از دیگر مهمانان برنامه 13 خرداد می توان به حضور حاج محمدرضا طالقانی (رئیس سابق فدراسیون کشتی و محافظ ویژه حضرت امام خمینی(ره)) و حاج اکبر صالحی از انقلابیون و بازماندگان حادثه ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اشاره کرد.

«ماه تمام» برنامه ای ترکیبی است که در کنار ایجاد فضایی معنوی تلاش می کند تا حالی خوب را در ماه مهمانی خدا به مخاطبان خود هدیه کند. این برنامه با اجرای عبدا... روا با بخشهای مختلفی همچون «تنفس»، «همسفر»، «دلدادگی»، »این مردم نازنین» و همچنین گفتگو با مهمانان و کارشناسان مختلف مهمان مخاطبان خواهد بود. «ماه تمام» علاوه بر میزبانی هنرمندان، بازیگران و خوانندگان مختلف، در بخش «جاودانه ها» نیز به تجلیل از چهره‌های ماندگار در حوزه های گوناگون می پردازد.

برنامه «ماه تمام» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما و با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که در ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و مجری طرحی امیر شرافتی مهمان مخاطبان عزیز خواهد بود. گلچینی از این برنامه هم روز بعد ساعت ۹ صبح پخش می‌شود.-ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر