کد خبر: 183659
A

ماجرای ضرب و شتم یک عکاس توسط پدر تیلور سوییفت/ پلیس از او بازجویی کرد

پلیس استرالیا تحقیقاتی را درباره شکایت مطرح شده مبنی بر ضرب و شتم یک عکاس توسط پدر تیلور سوئیفت، ستاره موسیقی آمریکایی آغاز کرد.

ماجرای ضرب و شتم یک عکاس توسط پدر تیلور سوییفت/ پلیس از او بازجویی کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پلیس استرالیا تحقیقاتی را درباره شکایت مطرح شده مبنی بر ضرب و شتم یک عکاس توسط پدر تیلور سوئیفت، ستاره موسیقی آمریکایی آغاز کرد.

این شکایت پس از آن در اداره پلیس استرالیا ثبت شد که طبق ادعای یک عکاس، پدر تیلور سوئیفت بامداد روز سه‌شنبه هنگامی که خواننده مشهور آمریکایی و همراهانش مشغول پیاده شدن از یک قایق تفریحی بودند وی را مورد حمله فیزیکی قرار داد.

سخنگوی پلیس استرالیا به خبرگزاری فرانسه گفت: «طبق گزارشی که دریافت کردیم گفته شده است که مردی ۷۱ ساله حدود ساعت دو و نیم بامداد به یک فرد ۵۱ ساله در اسکله شمال سیدنی حمله کرده و سپس محل را ترک کرده است».

این حادثه که جزئیات بیشتری از آن هنوز در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته توسط فرد مضروب گزارش شده و تحقیقات درباره آن توسط افسران مرکز فرماندهی پلیس ساحل شمال سیدنی جریان دارد.

پلیس استرالیا معمولا هویت افراد مظنون یا متهم به ارتکاب جرایم را پیش از به نتیجه رسیدن تحقیقات اولیه قضایی به صورت رسمی اعلام نمی‌کند.

اما یک منبع آگاه و همچنین بن مک دونالد، عکاس کهنه‌کار استرالیایی که مدعی است مورد ضرب و شتم قرار گرفته، هر دو به خبرگزاری فرانسه گفتند که فرد ضارب اسکات سوئیفت، پدر تیلور سوئیفت بوده است.

عکاس استرالیایی ظاهرا هنگام عکاس گرفتن از ستاره موسیقی پاپ آمریکا در یک سوپر قایق بادبانی بوده که با ضربه مشت پدر تیلور سوئیفت مورد حمله قرار گرفته است.

تیلور سوئیفت که علاقمندان زیادی در سراسر دنیا دارد به تازگی چهار کنسرت را در استرالیا برگزار کرده است.

منبع: یورونیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر