کد خبر: 243141
A

سرگردانی مسافران در آسمان؛ ماجرای پرواز ۹ ساعته‌ای که به مبدأ بازگشت

مسافران پرواز شرکت هواپیمایی Qantas پس از ساعت‌ها پرواز و به‌دلیل مشکلات فنی، دوباره به همان مکان اولیه‌ی خود بازگشتند. پرواز ۶۳ شرکت کانتاس کمی پس از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه از سیدنی استرالیا پرواز کرد و قرار بود حدود ۱۴ ساعت بعد در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی فرود بیاید. تقریباً تا ۵ ساعت بعد از پرواز همه چیز خوب بود؛ اما هواپیمای ایرباس A۳۸۰ این شرکت ناگهان بر فراز اقیانوس تغییر مسیر داد.

سرگردانی مسافران در آسمان؛ ماجرای پرواز ۹ ساعته‌ای که به مبدأ بازگشت
به گزارش  سایت دیده‌بان ایران، مسافران پرواز ایرباس A380 برترین شرکت هواپیمایی استرالیا پس از ساعت‌ها پرواز دوباره به مبدأ برگشت داده شدند.
 
مسافران پرواز شرکت هواپیمایی Qantas پس از ساعت‌ها پرواز و به‌دلیل مشکلات فنی، دوباره به همان مکان اولیه‌ی خود بازگشتند.
 
به‌گزارش بیزنس اینسایدر، پرواز ۶۳ شرکت کانتاس کمی پس از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه از سیدنی استرالیا پرواز کرد و قرار بود حدود ۱۴ ساعت بعد در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی فرود بیاید. تقریباً تا ۵ ساعت بعد از پرواز همه چیز خوب بود؛ اما هواپیمای ایرباس A380 این شرکت ناگهان بر فراز اقیانوس تغییر مسیر داد.
 
پرواز شماره‌ی ۶۳ شرکت کانتاس در مجموع پس از ۹ ساعت پرواز دوباره به مبدأ بازگشت و در سیدنی به زمین نشست. سخنگوی این شرکت گفت که با مشکلی در سیستم ارتباطات ماهواره‌ای رو‌به‌رو شدند و به‌همین دلیل تصمیم به بازگشت گرفتند. کارکرد صحیح سیستم مذکور برای پرواز روی پهنه‌های آبی گسترده بسیار ضروری است.
 
شرکت Qantas می‌گوید هیچ وضعیت اضطراری اعلام نکردند. همه‌ی ۴۱۰ مسافر پرواز تا قبل از ادامه‌ی سفرشان در روز بعد، در اقامتگاه‌های مناسب اسکان داده شدند.
 
بازگشت به مبدأ سفر یک تصمیم منطقی به‌شمار می‌رود، زیرا شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌های مرکزی خود پرسنل و امکانات بیشتری دارند و می‌توانند سریع‌تر مشکلات را برطرف کنند.
 
منبع: زومیت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر