کاربران آیفون حالا می‌توانند ازطریق سافاری وارد تماس‌های گوگل میت شوند

کاربران آیفون و آیپد از این پس می‌توانند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، از طریق مرورگر سافاری وارد تماس‌های گوگل میت شوند.

کاربران آیفون حالا می‌توانند ازطریق سافاری وارد تماس‌های گوگل میت شوند

به گزارش دیدبان ایران، گوگل در به‌روزرسانی جدید، امکان پیوستن به تماس‌های گوگل میت را از طریق مرورگر وب برای کاربران آیفون و آیپد فراهم کرد. پیش‌تر، کاربران سیستم‌عامل iOS برای شرکت در این تماس‌ها ملزم به نصب اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل میت یا جیمیل بودند.

چنین تغییری به کاربران اجازه می‌دهد بدون اشغال فضای ذخیره‌سازی دستگاه برای نصب نرم‌افزارهای جانبی، تنها با استفاده از مرورگر سافاری یا سایر مرورگرهای مبتنی‌بر وب در آفون، به تماس‌های تصویری متصل شوند. این قابلیت برای افرادی که به صورت موردی در جلسات شرکت می‌کنند، دسترسی سریع‌تری ایجاد می‌کند.

فرایند اتصال به جلسات از طریق وب ساده‌سازی شده است. افرادی که حساب کاربری گوگل ندارند هم می‌توانند با واردکردن نام خود، درخواست ورود به جلسه را ثبت کنند. این ویژگی از امروز در دسترس قرار گرفته، اما شاید اعمال آن برای تمامی کاربران زمان‌بر باشد.

در صورتی که اپلیکیشن‌های گوگل میت یا جیمیل روی دستگاه نصب نباشد، سیستم به‌طور خودکار گزینه‌ی ورود از طریق مرورگر را فعال می‌کند. این اقدام گوگل، میت را با استانداردهای رایج سایر پلتفرم‌های گفت‌وگوی ویدیویی که از قبل امکان اتصال تحت وب را فراهم کرده بودند، هم‌راستا می‌کند.

ارسال نظر