کد خبر: 106042
A

موضع تند اسطوره منچستر علیه سوپرلیگ

اریک کانتونا با ایده شکل گیری سوپرلیگ و برگزاری آن از تابستان پیش رو مخالف است.

موضع تند اسطوره منچستر علیه سوپرلیگ

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سوپرلیگ اروپا تورنمنت ارویایی که مدت‌ها بود رسانه‌های مختلف از احتمال شکل‌گیری آن با حضور غول‌های فوتبال اروپا صحبت می‌کردند، سرانجام شکل رسمی به خود گرفت.

 تورنمنتی که ریاست آن برعهده فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید است. ۱۲ باشگاه میلان، آرسنال، اتلتیکومادرید، چلسی  بارسلونا، اینتر، یوونتوس، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد، رئال مادرید و تاتنهام به عنوان باشگاه‌های مؤسس این رقابت‌ها هستند و همگی هم از عضویت در اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) استعفا کرده اند.

قرار است این مسابقات از ماه آگوست و با حضور ۲۰ تیم در دو گروه ۱۰ تیمی آغاز شود ولی از روز گذشته موج مخالفت ها علیه این رقابت ها شروع شده است.

اریک کانتونا اسطوره فرانسوی منچستریونایتد در پیامی ویدیویی علیه سوپرلیگ موضع گرفت و گفت:« می خواهم چیزی در مورد سوپر لیگ بگویم. یک سال است که مسابقات فوتبال را تلویزیون می بینیم؛ مسابقاتی با حضور بهترین باشگاه ها و بهترین بازیکنان جهان که بسیار خسته کننده شد و هنوز هم بسیار خسته کننده است. دلیلش این است که هواداری در ورزشگاه حضور ندارد.

هواداری نیست که سرود بخواند، بالا و پایین بپرد و از تیمش حمایت کند. بنابراین هواداران مهم ترین جنبه فوتبال هستند و باید به آن ها احترام گذاشته شود. آیا این باشگاه های بزرگ نظر هواداران شان را در مورد این ایده جویا شدند؟ متاسفانه نه. این مایه شرمساری است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر