کد خبر: 10818
A

سروش تحت یارگیری کی‌روش

سوژه ناب نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران این روزها در اردوی تیم ملی به دور از هر گونه هیاهو و جنجال به تمرین مشغول است.

سروش تحت یارگیری کی‌روش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سروش رفیعی ستاره نیم فصل نخست تراکتورسازی با اتمام دوران خدمت سربازی حالا به عنوان بازیکن آزاد در تیررس تیم های بزرگ لیگ برتری قرار دارد و هر روز شایعات و خبرهای ضد و نقیض بسیاری در ارتباط با آینده او نقل محافل خبری می شود.

 

 

در شرایطی که با بازگشت ملی پوشان پرسپولیس شایعه شد سروش رفیعی هم به تهران بازمی گردد اما این بازیکن در دبی ماند تا در جمع سایر ملی پوشان زیر نظر کارلوس کی روش تمریناتش را انجام دهد به این امید که یکی از مسافران او در راه جام جهانی 2018 لقب بگیرد. سروش رفیعی که این روزها در گیر و دار حساس ترین تصمیم دوران فوتبالی اش قرار دارد در اردوی تیم ملی توسط کی روش حسابی یارگیری می شود.

 

بازیکنی که مربی پرتغالی اعتقاد خاصی به او دارد و حتی در جام ملت های 2015 استرالیا هم با هر زحمتی بود سروش را با خود به استرالیا برد حالا در آستانه ورود به دور برگشت انتخابی جام جهانی می تواند به همان مهره ای تبدیل شود که کی روش مدت هاست انتظارش را می کشد از همین رو باید با شناخت و بررسی دقیق تیم آینده اش را انتخاب کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • هوشنگ

    من بعنوان کارشناس مسائل فوتبالی به اقای سروش رفیعی توصیه می کنم که جدا از پیوستن به تیم های پرسپولیس و استقلال جدا خوداری نماید زیرا بعدها بدلایل مختلف از نیمکت نشینی گرفته تا رفتن ازین دو باشگاه فقط فحاشی و تهدید خودش و خانواده نصیبش خواهد شد

ارسال نظر