کد خبر: 111794
A

حمله حامد لک به رکورد دروازه‌بان استقلال

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند با بسته نگه داشتن دروازه خود در یک مسابقه دیگر در لیگ برتر به رکورد فصل گذشته دروازه‌بان استقلال برسد.

حمله حامد لک به رکورد دروازه‌بان استقلال

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای تعیین قهرمان بیستمین دوره این بازی‌ها به اوج رسیده است. پرسپولیس، سپاهان و استقلال تهران در حالی برای کسب این عنوان تلاش می‌کنند که نقش دروازه‌بان‌های هر سه تیم در مدعی بودن آنها غیر قابل انکار است. حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس ابتدای فصل جاری برای حراست از دروازه این تیم از ماشین سازی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد. او در فصل گذشته ۸ بار کلین شیت داشت اما حالا تا پایان هفته بیست و پنجم توانسته است آن را به عدد ۱۳ برساند.

لک در حالی مقابل آلومینیوم اراک برای رسیدن به چهاردهمین کلین شیت تلاش خواهد کرد که رقیبش در استقلال تهران، آمار مشابهی را داشته است. رشید مظاهری که فصل گذشته در چارچوب دروازه تراکتور قرار داشت توانسته بود ۱۴ بار مانع از گل خوردن تیمش در لیگ برتر فصل گذشته شود. آماری که حالا لک قصد دارد به آن حمله کند و اسم خود را بیش از پیش بر سر زبان بیندازد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر